Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان از عملکرد شاگردانش انتقاد کرد

© REUTERS / Juan MedinaSoccer Football - Real Madrid - Zinedine Zidane Press Conference - Valdebebas, Madrid, Spain - May 31, 2018 Real Madrid coach Zinedine Zidane arrives for the press conference
Soccer Football - Real Madrid - Zinedine Zidane Press Conference - Valdebebas, Madrid, Spain - May 31, 2018 Real Madrid coach Zinedine Zidane arrives for the press conference - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زین‌الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید پس عدم پیروزی در نخستین دیدار خانگی خود در این فصل از لالیگا، از عملکرد شاگردانش انتقاد کرد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از "the sun”، زیدان سرمربی رئال مادرید پس از توقف تمیش برابر رئال وایادولید در نخستین دیدار خانگی، عملکرد شاگردانش را به انتقاد گرفت و آنان را مسوول شکست خواند.

زیدان - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
حفظ پیروزی، مشکل تکراری تیم زیدان و رئال مادرید

سرمربی فرانسوی کشهکشانی‌ها در مصاحبه‌ای در این خصوص گفت: "ممکن است که شما توپ را از دست دهید. این اتفاق ممکن است رخ دهد. اما ما در دفاع ضعیف بودم. با بسیار مشکلات به گل رسیدم. باید آن توپ لعنتی را حفظ می‌کردیم. بازی 90دقیقه است و ما نمی‌توانیم تنها 50 یا 60 دقیقه بازی کنیم".

زیدان با انتقاد از عملکرد بازیکنانش اقزود: "نیمه نخست را با توانایی فوق‌العاده بازی کردیم. در نیمه دوم هرچند عالی نبودم، اما گل زدیم. پس از آن بازیکنان ما در جای خود نبودند و نتوانستیم به گل دوم دست پیدا کنیم. مشکل عدم قرارگیری در پست صحیح است".

زیدان در حالی از عملکرد شاگردانش انتقاد می‌کند که گمانه‌زنی‌ها برای جدایی او از کهکشانی‌ها مطرح است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала