Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امیدواری امری به داوری منصفانه برابرلیورپول

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر آنفیلد Футбол. Лига Европы. Матч "Ливерпуль" - "Рубин"
آنفیلد Футбол. Лига Европы. Матч Ливерпуль - Рубин - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اونای امری سرمربی تیم آرسنال و یورگن کلوپ سرمربی لیورپول امروز در نشست خبری پیش از بازی دو تیم در هفته سوم مسابقات لیگ برتری، حاضر شدند تا به سوالات خبرنگاران پاسخ دهند.

به گزارش اسپوتنیک، اونای امری سرمربی تیم آرسنال مشتاقانه چشم انتظار بازی برابر لیورپول در هفته سوم مسابقات لیگ برتری است.

Футбол. Лига Европы. Матч Арсенал - ЦСКА - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
5 واقعیت شگفت انگیز در مورد آرسنال

او در نشست خبری قبل از بازی گفت: هر بازی یک رقابت  بزرگ است و باید خودمان را آماده کنیم. برای بازی شنبه روحیه خوبی داریم و بازیکنان آماده هستند با انگیزه زیاد برای انجام کاری مهم به میدان بروند. آنفیلد ورزشگاهی بزرگ با جو بسیار سنگین است.

در ادامه او اضافه کرد: مایلم  هر بازی را در ورزشگاه شگفت انگیز خودمان برگزار کنیم  اما به هر حال  باید خارج از خانه هم بازی کنیم و با تیم‌های بزرگ و پر هوادار مواجه شویم. فکر می‌کنم انگیزه ما برای بازی مقابل لیورپول بسیار زیاد است. هواداران آرسنال به ما کمک خواهند کرد. این جدال  با بازی مقابل برنلی متفاوت خواهد بود چرا که تیم متفاوتی در مقابلمان قرار دارد.

او ادامه: واقعا در جایگاه خیلی خوبی قرار داریم ولی فقط 2 مسابقه در لیگ برتر انجام داده‌ایم. باید در  36 بازی دیگر به میدان برویم. می‌توانیم نسبت به بازی خوشبین باشیم. بازی با لیورپول در آنفیلد ترسناک است و ترجیح می‌دادیم فعلا با آنها روبه‌رو نشویم. امیدوارم داور 2 پنالتی برای آنها نگیرد.

در همین حال یورگن کلوپ سرمربی لیورپول از بازیکنانش انتظار یک بازی بی‌نقص مقابل آرسنال را دارد.

او در این باره اظهار داشت: باید به تمرینات خودمان  ادامه دهیم و امیدوارم تاثیرش را  در زمین ببینیم. بسیار روی مسائل تاکتیکی و فنی کار کرده‌ایم. در واقع 3 روز در هفته گذشته وقت داشتیم تا روی این چیزها و بهبود برخی مسائل کار کنیم. در ابتدای هفته  گفتم  هفته مهمی پیش رو داریم و باید صددرصد روی بازیکنان در تمرین متمرکز باشیم. آرسنال واقعا حرف قدرتمندی است. در آنفیلد بازی داریم و جو به نفع ماست. مشتاق این بازی هستیم.

کلوپ افزود: فصل را عالی شروع نکرده‌ایم اما  به هر حال می‌توانیم پیشرفت کنیم. عالی بودن در حال حاضر مهم نیست، مهم این است که آمادگی کاملی داشته باشیم. در دیدار سوپرجام اروپا  با چلسی خوش شانس بودیم که در ضربات پنالتی پیروز شدیم اما به هر حال خوشحالم.

این در حالیست که دو تیم فردا شب ساعت 9:00 به وقت کابل، در ورزشگاه آنفیلد مهم ترین بازی هفته سوم این مسابقات را انجام خواهند داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала