غنی در هرات: اول انتخابات بعد صلح

© ARG - ارگ FBغنی در هرات: اول انتخابات بعد صلح
غنی در هرات: اول انتخابات بعد صلح - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
محمد اشرف غنی، رئیس جمهوری افغانستان، به ادامه کارزهای انتخاباتی اش در ولایت هرات، در جمع از هوادران اش گفت که آوردن صلح پس از پیروزی در انتخابات جز اولویت‌های کاری دسته انتخاباتی ما است.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از آریانا نیوز،  آقای غنی ابراز می‌دارد که صلح با عزت یک بخش بزرگ از برنامه های حکومت آینده خواهد بود.

دانش: صلح در سفر به پایتخت های کشورها به دست نمی آید - اسپوتنیک افغانستان
دانش: صلح در سفر به پایتخت کشورها به دست نمی آید

آقای غنی، می‌گوید: “آنانی‌که خود را زورمند می‌گویند و حقوق مردم را تلف می‌کنند زانوهای شان را «تو» می‌دهم، تنها زانوهای شان را تو ندادم بلکه شاخ‌های پلاستیکی شان را شکستاندیم. این بار تعهد ما این است که عدالت عمری و علوی را می‌آوریم که حق به حق‌دار برسد.”

در همین حال امر الله صالح معاون اول دسته انتخاباتی «دولت ساز» تاکید می کند در صورت پیروزی امر مبارزه با هراس افگنی در کشور جدی کار خواهند کرد.

آقای صالح، بیان می‌دارد: “فقرزدایی که رئیس این تیم دارد، ما افغانستان را سرپا ایستاد می‌کنیم که دیگر حس فقر و غربت از سر ملت ما دور شود.”

شماری از باشنده گان ولایت هرات حمایت شان را از دسته انتخاباتی «دولت ساز» اعلام کردند و این باشنده گان خواستار عملی ساختن وعده‌های‌اش پس از پیروزی در انتخابات پیش‌رو استند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала