Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

افشای جزییات پرونده تجاوز رونالدو، سی آر سون حق سکوت داده است!

© AP Photo / Luca BrunoPortuguese ace Ronaldo passes among enthusiast fans as he arrives to undergo medical checks at the Juventus stadium in Turin, Italy, Monday, July 16, 2018
Portuguese ace Ronaldo passes among enthusiast fans as he arrives to undergo medical checks at the Juventus stadium in Turin, Italy, Monday, July 16, 2018 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شبکه سی ان ان آمریکا موارد جدیدی از پرونده تجاوز رونالدو در سال 2009 را منتشر کرده است و میگوید، رونالدو پرداخت حق سکوت را پذیرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، پرونده ادعای تجاوز جنسی رونالدو به کاتری مایورگا در سال 2009 دست بردار ستاره نام آشنای دنیای فوتبال نیست و هرزگاهی جزئیات جدیدی از این پرونده منتشر میشود.

Футболист Криштиану Роналду во время пресс-конференции - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
پرداخت 375 هزاردالر حق السکوت از سوی رونالدو به مدعی تجاوز

ماجرا از جایی آب میخورد که رونالدو پس از تجاوز به کاترین مبلغ 375 هزار دالر را بعنوان حق سکوت به وی پرداخت کرده است، اما وی پس از مدتی از رونالدو شکایت کرد و این اتفاق را علنی کرد.

در همین حال وکلای رونالدو گفته اند این رابطه دوطرفه بوده است و هیچ تجاوزی صورت نگرفته است، این مبلغ نیز بخاطر افشا نشدن اختلافات میان دو به وی پرداخت شده است. موضوع مهم این است که رونالدو پذیرفته است که این مبلغ را به کاترین پرداخت کرده است، در حالی که وی در اوایل این موضوع را انکار میکرد.

با این حال به نظر میرسد با توجه به این که پرونده ادعای تجاوز رونالدو به این دختر، شواهد محکمه پسندی ندارد، این پرونده نمیتواند مشکلی برای رونالدو ایجاد کند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала