Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برنامه ریزی کلوپ برای فتح سه گانه

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر کلوپ
کلوپ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یورگن کلوپ در فصل جاری به فتح هر جام ممکن فکر می‌کند و این موضوع را به بازیکنانش نیز گفته است.

به گزارش اسپوتنیک، لیورپول جدید هیچ بازیکن بزرگی را جذب نکرد و با آن‌که رقابت برای این تیم فشرده خواهد بود و در جام باشگاه‌های جهان هم حضور خواهند داشت.

Футбол. Лига чемпионов. Матч Спартак - Ливерпуль - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
لیورپول از انتقال کوتینیو به بایرن تنها 5 میلیون یورو نصیب می شود

  با توجه به فشردگی بازی‌ها، یورگن کلوپ تصمیم گرفته تا برای جلوگیری از خستگی مفرط و مصدومیت شاگردانش، از سیستم چرخشی استفاده کند. به همین دلیل سرمربی آلمانی به شاگردانش اعلام کرده که باید به سیسم چرخشی در این فصل عادت کنند.

بندر نشینان لیورپول فصل پر از بازی‌های مهم و دشوار را در پیش دارند و با سه تغییر نسبت به بازی با چلسی  به مصاف ساوتهمپتون رفتند و به سختی به پیروزی 2-1 رسیدند.

 در ترکیب لیورپول در روز شنبه نسبت به چهارشنبه سه تغییر دیده می‌شد که کلوپ از ترنت الکساندر آرنولد، جورجینیو واینالدوم و روبرتو فیرمینو در ترکیب اصلی استفاده کرد و جو گومز، فابینیو و جردان هندرسون را از تیم بیرون کرد.

از طرفی چمبرلین در خط میانی به جای خط حمله به میدان رفت.

کلوپ در این خصوص به بازیکنانش گفت:«هیچ بازیکنی نباید در یک فصل 50 یا 60 بازی انجام دهد، خصوصاً بازیکنانی که در پست‌های حساس به میدان می‌روند. شاید دروازه‌بان و مدافعان وسط در این تعداد مسابقه به میدان بروند اما دیگر بازیکنان به استراحت نیاز دارند. ما در این فصل تمام جام‌های ممکن را می‌خواهیم نه فقط یکی از آنها را.»

کلوپ در مورد خط حمله و داشتن سانه، صلاح و فرمینو اظهار شادمانی کرد و داشتن آن‌ها را برای قهرمانی حتمی خواند.

کلوپ گفت:« صلاح، مانه و بابی فرمینو بازیکنان کلاس جهانی اند و داشتن آن‌ها خیلی مهم است. آن‌ها در هر بازی تغییر می‌آفرینند و نتایج بزرگ را رقم می‌زنند.»

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала