تجاوز جنسی دو مقام ارشد پولیس بر یک دختر در بامیان

© Sputnik / D.Fuladi تجاوز جنسی دو مقام ارشد پولیس بر یک دختر در بامیان
  تجاوز جنسی دو مقام ارشد پولیس بر یک دختر در بامیان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مقام های امنیتی بامیان اعلام کرده اند که دو مقام ارشد پولیس دراین ولایت متهم به تجاوز جنسی بر یک دختر شده اند.

به گزارش اسپوتنیک، دو مقام ارشد پولیس بامیان به تجاوز جنسی بر یک دختر در روز دوم عید قربان متهم شده‌اند. سخنگوی فرماندهی پولیس بامیان امروز چهارشنبه(23 اسد) گفت:"فرمانده تولی قرارگاه و فرمانده جلب و جذب نیروهای پولیس پس از آن متهم به تجاوز جنسی شده اند که در روز دوم عید قربان یک دختر را مهمان کرده بودند".

بدخشان افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
تعلیق وظیفه ولسوال واخان پس از اتهام آزار جنسی یک بانوی خارجی

سخنگوی فرمانده پولیس بامیان می‌گوید، این دختر پس از مهمانی به پولیس شکایت کرده‌ است که محمدسالم، فرمانده تولی قرارگاه پولیس این ولایت و بصیر بلوچ، فرمانده جلب‌وجذب پولیس بامیان روز دوم عید بر او تجاوز کرده‌اند.

وی هم‌چنان گفت این خانم باشنده بامیان است و اکنون در خانه امن به سر می‌برد. او اضافه کرد که به محض شکایت این خانم، هیأتی متشکل از نهادهای مختلف برای بررسی این ادعا تشکیل شده و تاکنون پیش‌رفت در قضیه صورت نگرفته است.

سخنگوی فرمانده پولیس بامیان تصریح کرد که محمدسالم و بصیر بلوچ به سوی کابل فرار کرده‌اند و تلاش‌ها برای بازداشت آن‌ها جریان دارد. او هم‌چنان گفت که یک شخص سوم نیز در شکایت این زن، متهم شناخته شده است. او از این فرد به عنوان رابط نام برد.

این در حالی است که در گذشته نیز مقام‌ها و منسبوبان امنیتی در ولایت بامیان در پیوند به تجاوز جنسی بازداشت شده‌ا‌ند. پولیس بامیان در ماه قوس سال 1396 اعلام کرده بود که معاون فرماندهی پولیس بامیان و یک کارمند امنیت ملی این ولایت را هنگام تجاوز بر یک زن بازداشت کرده‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала