رپ‌خوان مشهور امریکایی در قضیه لت و کوب جوان افغان، محکوم به حبس شد

CC BY 2.0 / Chad Cooper / A$AP Rockyرپ‌خوان مشهور امریکایی در قضیه لت و کوب جوان افغان، محکوم به حبس شد
رپ‌خوان مشهور امریکایی در قضیه لت و کوب جوان افغان، محکوم به حبس شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
محکمه سویدنی روز چهارشنبه، رپ‌خوان امریکایی (راکیم مایر) را به جرم لت و کوب در مرکز استکهولم گنهکار شناخته، وی را به حبس و پرداخت جبران خساره محکوم ساخت.

به گزارش اسپونتیک، رپ‌خوان امریکایی A$AP که نام حقیقی اش راکیم مایر استدر آغاز ماه جولای پس از درگیری فزیکی در روی جاده در مرکز استکهولم، بازداشت شد. ویدیوهای این درگیری را خود رپ‌خوان در صفحه انستاگرامش نشر کرده بود. در ویدیو دیده می‌شد که یک پسر جوان تلاش می‌کند تا توجه رپ‌خوان و محافظش را به خود جلب کند و آنها را دنبال می‌کند. سپس معلوم شد که این جوان ۱۹ ساله یک پناهجوی افغان بوده است که قبل از این در قضایای دزدی‌های کوچک نزد پولیس ثبت بوده است. در ویدیو دیده می‌شود که مایر این جوان را به زمین می‌زند.

دختر مدافع پناهجوی افغان به پرداخت جریمه محکوم شد - اسپوتنیک افغانستان
دختر مدافع پناهجوی افغان به پرداخت جریمه محکوم شد

به زودی این آوازخوان بازداشت شد، او و دو دوستش رسماً متهم شناخته شدند. اساس این کار ویدیوی مکمل این واقعه که به دسترس سارنوالی رسیده بود، می‌باشد. این قضیه غوغا برپا کرد، آوازخوانان دیگر و دونالد ترامپ، رئيس جمهور امریکا نیز از رپ‌خوان امریکایی حمایت نمودند.

در فیصله محکمه آمده است: "سه فرد متهم گنهکار شناخته شده و به حبس مشروط محکوم شده اند. محکمه فیصله نموده است که افراد متهم در حالتی قرار نداشتند که خطری آنها را تهدید کند و اقدامات شان برای دفاع از خود نبود".

قبل از این سارنوالی برای این رپ‌خوان امریکایی خواستار شش ماه حبس و پرداخت جبران خساره به مبلغ ۱۴ هزار یورو به پناهجوی افغان، شده بود. براساس فیصله محکمه مایر باید ۱۲۵۰ یورو به عنوان جبران خساره برای پناهجوی افغان بپردازد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала