ترامپ با همه جنجال هایش به تعطیلات تابستانی رفت

© AFP 2023 / Mandel Ngan ترامپ با همه جنجال هایش به تعطیلات تابستانی رفت
 ترامپ با همه جنجال هایش به تعطیلات تابستانی رفت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس‌جمهور امریکا تعطیلات تابستانی سالانه را در باشگاه گلف خود در نیوجرسی سپری خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور امریکا در حالی از روز جمعه تعطیلات تابستانی سالانه را در باشگاه گلف خود در «نیوجرسی» آغاز می‌کند که دولت او با مجموعه‌ای از بحران‌هایی روبرو است که می‌تواند نقشی تعیین‌کننده در سرنوشت او در انتخابات سال 2020 داشته باشند.

خبرگزاری آسوشیتدپرس نوشته ترامپ در حالی که آمارش در نظرسنجی‌ها بدون نوسان باقی مانده و توانایی‌هاش برای پیش بردن امور کشور مورد تردید قرار گرفته‌اند، در پرتو جنگ تجاری با چین، افزایش تنش‌ها با ایران و کره شمالی، تیراندازی‌های کور ناشی از نفرت نژادپرستانه در معرض آزمون‌هایی جدی قرار گرفته است.

در حالی که حدود 20 نامزد دموکرات برای تصاحب جایگاه ترامپ صف کشیده‌اند احتمالاً فکر او در روزهای آینده بیشتر مشغول حفظ سبد آرا خودش خواهد بود تا گسترش و توسعه دادن آن.

آیا ترامپ به زودی با طالبان عکس یادگاری می گیرد؟ - اسپوتنیک افغانستان
آیا ترامپ به زودی با طالبان عکس یادگاری خواهد گرفت؟

خبرگزاری آسوشیتدپرس نوشته راهبرد ترامپ برای پیروزی مجدد در انتخابات بر تظلم‌خواهی سفیدپوست‌ها و ضدیت با مهاجرت استوار است و او قصد دارد از طریق طرح مسائل مربوط به این محورها، طرفداران راست‌گرای خودش را به پای صندوق‌های رأی بکشاند.

پیش از این جو بایدن، معاون رئیس‌جمهور سابق امریکا و اصلی‌ترین رقیب انتخاباتی ترامپ روز چهارشنبه گفت: «ترامپ، آتش سفیدبرترپنداری در این کشور را شعله‌ور کرده است. اگر دونالد ترامپ مجدداً انتخاب شود، معتقدم که او برای همیشه شخصیت این کشور را عوض خواهد کرد».

لازم به ذکر است که ماه اگست یک زمان سنتی برای آرامش سیاسی در ایالات متحده می‌باشد، بنابرایناز 4 اگست ، هر دو مجلس کنگره به مدت یک ماه به تعطیلات رفتند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала