Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاش سوارز از گریزمن و واکنش او به بازگشت نیمار

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر لوئیس سوارز
لوئیس سوارز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لوئیس سوارز، ستاره اروگوئه ای بارسلونا به تمجید از هم تیمی جدید خود پرداخت و به بازگشت نیمار نیز واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، دیدار دیشب بارسلونا برابر ناپولی با پیروزی آبی‌اناری‌ها به همراه بود. در این دیدار آنتوان گریزمان بار دیگر پیراهن بارسلونا را بر تن کرد و عملکرد خوبی هم از خود نشان داد.

لیونل مسی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
وقتی مسی از دست‌دادن با گریزمن خود داری کرد + ویدیو

لوئیس سوارس به تمجید از همبازی جدید فرانسوی خود پرداخت و گفت: "این دومین بازی من در کنار گریزمن بود نیاز است تا لحظات زیادی در کنار در کنار هم باشیم. بازی کردن در بارسلونا کاریست بسا دشوار. هماهنگ شدن با سبک بازی این تیم کار ساده نیست و هر بازیکنی در آغاز با مشکل مواجه خواهد شد، اما گریزمن بازیکن‌ست با هوش بالا استعداد خارق‌العاده در هماهنگ سازی دارد.

سوارز در پیوند به بازی برابر ناپولی گفت: " این پیروزی واقعا خوشایند بود. هرچند بازی خسته کننده بود و بسیار اذیت شدیم.تلاش بسیاری در این بازی به خرچ دادیم. برای آماده شدن به چنین دیدارهای نیاز داریم و رفته رفته آماده می شویم.

این ستاره اروگوئه بارسلونا در باره هم‌تیمی سابقش نیمار نیز اظهار نظر کرد و گفت: "او یکی از بهترین بازیکنان جهان است".

مهاجم آبی‌اناری‌ها در پایان این گفتگو درباره خداحافظی فورلان نیز گفت: "دوران فوتبال یک بازیکن با دوران مربیگری او تفاوت بسیار زیادی دارد اما بدون شک تجربه یک بازیکن کمک بسیار بسیاری به او به هنگام مربیگری کردن خواهد داشت. امیدوارم که فورلان همچنانکه بازیکن بزرگی بود مربی بزرگی هم شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала