Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کروس: مقایسه رئال با سه فصل پیش منصفانه نیست

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر تونی کروس
تونی کروس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تونی کروس، هافبک آلمانی رئال مادرید به این باور است که تیمش نسبت به روزهای دوره نخست مربیگری زیدان، فاصله گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از مارکا، تونی کروس، هافبک آلمانی کهکشانی‌ها که به عنوان یکی از بازیکنان سابقه‌دار و با تجربه در ترکیب کنونی رئال مادرید به این باور است که مقایسه این تیم با تیم که سه فصل متوالی با هدایت زیدان قهرمان اروپا شد، منصفانه نیست. از دید او، این تیم در صورتی می‌تواند به روزهای اوجش برگردد که بازی‌های را انجام دهند.

تونی کروس - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
احتمال خدا حافظی کروس از جمع مانشافت‌ها

کروس در مصاحبه‌ای با نشریه کیکر آلمان گفته است: "تلاش ما این است که بهتر و با ثبات‌تر بازی کنیم. زیرا با بازی بهتر با ثبات‌تر، بسیاری چیزها خود به خود می‌آیند. اگر بهتر بازی کنید، ناخودآگاه در مسیر جنگیدن برای کسب عناوین قهرمانی هم قرار خواهید گرفت".

این ستاره کهکشانی‌ها در پایان این گفتگویش افزود: "بازگشت این تیم به جایگاه اولی، قبل از رفتن زیدان دشوار است. رسیدن به آن سطح واقعاً دشوار خواهد بود. برگشت زیدان در ماه مارچ این سال، نسبت به زمانی که او ما را ترک کرد، شرایط متفاوتی داشت".

کروس در مورد هافبک جدید رئال نیز اشاره کرد و گفته است که او به خوبی خودش را با سایر بازیکنان هماهنگ کرده است اما او بدشانسی آورد که مصدوم شد. یوویچ بازیکنی است که با ورودش تیم ما را تقویت خواهد کرد و در گلزنی هم تبحر دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала