ازدواج غیرقانوی غازهای عاشق در بلاروسیه+فوتو

© Sputnik / Alexei Danichevازدواج غیرقانوی غازهای عاشق در بلاروسیه
ازدواج غیرقانوی غازهای عاشق در بلاروسیه  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
برخلاف ممنوعیت های مقامات دولتی مینسک، غاز نر را با غاز ماده متاهل کردند.

اسپوتنیک به نقل از TUT.by، علیرغم ممنوعیت مقامات مینسک، به شکل غیر رسمی محفل ازدواج غاز نر با غاز ماده را در فضائی مود ی  Hide برگزار نمودند. غاز عروس با پیراهن سفید و غاز نر ملبس با دریشی سیاه و نکتاهی بود. بعد از راجستر شدن پیوند آنها بر گردن غاز ها (عروس و شاه) حلقه طلائی انداختند که گویا گویندگی زندگی مشترک بعدی ایشان می کند.

حمله غاز بر سربازان ترسؤ امریکائی - اسپوتنیک افغانستان
حمله غاز دلاور بر سربازان ترسؤ امریکا+ویدیو

مینپاننین اندری صاحب غاز نر تصمیم گرفت به خواست دوستان سایت ها اجتماعی خود، این دو پرنده که عاشق همدیگر بودند باهم پیوند دهد. غاز نر که خارویستر نام دارد با مالک اش یکجا در اپارتمان شهر زندگی می کرد. وی حین که به خانه ایلاقی خود میرفت غاز خود را با خود می برد و در آنجا غاز ماده به نام کرشینه با مالک اش بودوباش داشت. این پرنده ها با دین همدیگر خوش مشدند. مینپاننین اندری تصمیم گرفت غاز خود را با غازماده همسایه قانونی یکجا نموده مراسم با شکوه عروسی را برپا نماید. درخواستی خود را به مقامات دولتی برای ازدواج غازها نوشت.

​ اما به تاریخ 18 جولای ساب جاری، کمیته اجرائیه شهر مینسک به بهانه عدم موجودیت درخواستی غازهای ماده و نر (عروس و شاه) و قانون خانواده بلاروسیه، ازدواج رسمی دو غاز را رد کرد. زیرا به اساس قانون این کشور عروسی صرف بین مرد و زن صورت می گیرد ، نه بین غاز های نر و ماده.

سپس او خودسرانه با جمع دوستان اش این مراسم را غیر قانونی برگزار نمود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала