Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتاد همه جانبه مارکا از زیدان؛ این که همان تیم فصل قبل است

© REUTERS / Juan MedinaSoccer Football - Real Madrid - Zinedine Zidane Press Conference - Valdebebas, Madrid, Spain - May 31, 2018 Real Madrid coach Zinedine Zidane arrives for the press conference
Soccer Football - Real Madrid - Zinedine Zidane Press Conference - Valdebebas, Madrid, Spain - May 31, 2018 Real Madrid coach Zinedine Zidane arrives for the press conference - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روزنامه مارکا منبع نزدیک به باشگاه رئال مادرید در واکنش به دو شکست این تیم در رقابت های جام قهرمانان از عملکرد سرمربی محبوب این تیم انتقاد کرد.

به گزارش اسپوتینک، رئال مادرید فصل گذشته یکی از بدترین تیم ها و فصول فوتبالی اش را سپری کرد. از حذف زودهنگام لیگ قهرمانان، شکست های پی در پی ، عوض کردن دو مربی و از دست دادن دو جام قهرمان لالیگا و کوپا دل ری.

Atlético de Madrid celebra la victoria - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
اتلتیکومادرید 7 رئال مادرید 3 ؛ کاستا تیم زیدان را گلباران کرد

پس از بازگشت زیدان به عنوان سرمربی این تیم، گمانه زنی ها بر این بود که رئال وضعیت بهتری در پیش خواهد گرفت، اما حضور مجدد زیدان هم نتوانست به شرایط رئال کمکی بکند و آنها فقط برای از دست ندادن جایگاه سوم جدول در لالیگا میجنگیدن.

در فصل نقل و انتقالات رئال عملکرد خوبی داشته است و با جذب ستاره های همانند هازارد، یویوچ، مندی و ملیتائو خود را برای جبران اتفاقات فصل گذشته آماده کرده است، اما ظاهرن شرایط آنطور که زیدان میخواهد باز هم پیش نمیرود.

روزنامه مارکا در گزارشی ویژه به مشکلات تیم زیدان پرداخته است.

مصدومیت های مکرر و بد موقع بازیکنان

از زمانی که تمرینات پیش فصل شروع شده است و رئال نیز برای برگزاری اردوی تدارکاتی اش به کانادا و آمریکا سفر کرده است، تا به حال چند ستاره رئال مصدوم شده اند.

ابتدا آسن سیو با مصدومیت شدید در بازی مقابل بایرن مونیخ با مصدومیت طولانی مدت 9 ماهه روبه رو شد، سپس مندی مدافع و خرید جدید رئال مصدوم شد و یک ماه خانه نشین شد، در کنار براهیم دیاز نیز روز گذشته لوکا یوویچ در دیدار مقابل اتلتیکومادرید مصدوم شد و احتمال دارد بازی های اول فصل جدید را از ست بدهد.

موضوع بعدی که مارکا به آن اشاره کرده است، عدم تغییر در ترکیب تیم است. زیدان هنوز با تیم فصل قبلش بازی میکند و تنها هازارد به ترکیب اصلی تیم اضافه شده است. حتی یوویچ نیز به عنوان بازیکن ذخیره به میدان میاید.

نکته بعدی نیز عدم استفاده از جوانان است. با وجودی که سولاری علاقه زیادی به استفاده بازیکنان جوان داشت، اما زیدان کماکان نسبت به این موضوع کم علاقه است.

موضوع دیگری که مارکا به آن پرداخته است، عدم جذب ستاره های بزرگ است. رئال تنها یک ستاره ارزشمند جذب کرد آنهم هازارد بود. به عقیده مارکا تیم زیدان باید در این نقل و انتقالات ستاره های نام دارتری را وارد تیم میکرد.

دو موضوع دیگری که مارکا روی آن توجه کرده، عدم درخشش کورتوا و بی خیالی ها زیدان است.

کورتوا با وجودی که دروازه بان اول رئال است، اما روی فرم خوبی نیست و اشتباهات زیادی دارد. از سویی هم زیدان همانند فصل گذشته پس از هر شکست، حرف های تکراری فصل پیش را تحویل خبرنگاران میدهد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала