Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی، هم محروم شد و هم جریمه

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر مسی
مسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیونل مسی از سوی کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی، بخاطر اتفاقات دیدار رده بندی کوپا آمه‌ریکا، با محرومیت یک جلسه یی روبرو شد.

به گزارش اسپوتنیک، در بازی رده بندی کوپا آمه‌ریکا2019 میان دو تیم ملی آرژانتین و چیلی، لیونل مسی کاپیتانی آلبی سلسته با گری مدل مدافع حریف درگیری شد و از بازی با اخراج گردید، حالا کنمبول تنها همان یک جلسه محرومیت معمول برای کارت سرخ را برای او در نظر گرفته و وی پس از آن می تواند بار دیگر به میدان برود.

Lionel Messi (Argentina) in a match 1/8 finals of the FIFA World Cup between French and Argentina national teams - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
معذرت خواهی ارجنتاین از کنبمول بخاطر مسی

در آن بازی مسی ضمن حضور نیافتن در مراسم اهدای مدال، پیش از آن تصمیمات داوری و VAR در دیدار نیمه نهایی مقابل برزیل را نیز زیر سوال برده بود.

احتمال داده می شد که کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی به دلیل اظهارات تندش، او را با محرومیت سنگین روبرو نماید اما در نهایت تنها 1500 دلار جریمه برای این بازیکن مدنظر گرفته شد اما کنمبول در بیانیه ای، صحبت های مسی را بی احترامی به رقابت های کوپا آمه‌ریکا و همه بازیکنانی که در آن شرکت کردند، توصیف کرده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала