دختری در وسط امتحان کودکش را به دنیا آورد

© Fotolia / Chihanaدختری در وسط امتحان کودکش را به دنیا آورد
دختری در وسط امتحان کودکش را به دنیا آورد  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دختر دانش آموز آفریقایی در وسط امتحان برای ولادت به بیمارستان رفت و فقط با گذشت نیم ساعت دوباره برای سپری کردن امتحان به صنف بازگشت.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از روزنامه ساندی تایمز آفریقای جنوبی، یک دختر دانش آموز ساکن گینه با گذشت فقط مدت نیم ساعت پس از ولادت دوباره به صنف خود برای امتحان حاضر شد.

فاطومات کارما کوند، دانش آموز 18 ساله از شهر ماما کشور گینه حامله بود و در هنگام سپری کردن امتحان کانکور احساس درد کرد. او بلافاصله به بیمارستان منتقل شد و 10 دقیقه بعد پسرش به دنیا آمد ، اما در مقابل چشمان  متعجب اعضای خانواده خود دوباره برای سپری نمودن امتحان به مکتب بازگشت.

زن امریکایی فقط هنگام درد ولادت فهمید که باردار است - اسپوتنیک افغانستان
زن امریکایی فقط هنگام ولادت خبر شد که حامله است

 او از شوهر و بستگان خود زمان ولادت خود را مخفی نموده بود، زیرا بیم داشت که مجبور شود در خانه بماند. او پس از این اتفاق به خبرنگاران گفت:"من فقط نمی توانستم حتا تصور کنم که حداقل یک امتحان برای شامل شدن در دانشگاه را از دست بدهم. من برای این کار یک سال تمام آماده شدم".

 رئیس مرکز امتحانات منطقه محمد دیاکیت ، صحت این اتفاق را به رسانه های محلی تایید کرد.

 در ماه جون گزارش شد که در شهر ورثینگ انگلستان دانشجوی  دیگری نیز بلافاصله پس از گذراندن امتحان کودکش را به دنیا آورد و این اولین ولادت این دانشجو در امتحانات نبود. در سن 16 سالگی، وی امتحان جغرافیه را می نوشت که احساس درد کرد و پس از امتحان به زایشگاه رفت و پسرش را به دنیا آورد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала