لینزی گراهام: ترامپ باید خواست طالبان را نپذیرد

© Fotolia / Vichie81لینزی گراهام: ترامپ باید خواست طالبان را نپذیرد
لینزی گراهام: ترامپ باید خواست طالبان را نپذیرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لینزی گراهام،سناتور امریکایی می گوید که امیدوارست که دونالد ترامپ خواست طالبان را برای خروج از افغانستان در هژده ماه قبول نکند.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از طلوع نیوز، گرام می افزاید که خروج نیروهایی امریکایی از افغانستان باید بروصف اوضاع در این کشور باشد.

خلیل زاد: امریکا در سیاست گذاری هایش درباره افغانستان دچار اشتباه شده بود - اسپوتنیک افغانستان
خلیل زاد: امریکا در سیاست گذاری هایش درباره افغانستان دچار اشتباه شده بود

این سناتور جمهوری خواه امریکایی، با این اشاره به مقاله یی که شش ماه پیش از درباره خروج نیروهایی امریکایی در هژده ماه از افغانستان منتشر نموده است، با احتمال توافق امریکا با طالبان مبنی بر خروج نیروهای امریکایی در هژده ما مخالف کرده است.

او همچنان در باره توافق صلح امریکا با طالبان می گوید که امریکا نیازمند یک توافق خوب است که یک توافق جعلی.

همچنان زلمی خلیل زاده نماینده ویژه امریکا برای افغانستان که اکنون در واشنگتن به سر می برد، گفته است که برای ماموریت تازه آماده می شود که امیدوار است که در این دوره ماموریتش به پیشرفت بیشتری دست یابد.

این حالی است که منابعی از طالبان می گوید که امکان دارد دور هفتم گفتگوهای این گروه با امریکا در بیست چهارم جولای در دوحه سر گرفته شود و دو روز از آن طرف به یک توافق صلح برسند.

سرور دانش معاون دوم رئیس جمهور، تلاش های صلح را یک شعار می داند تا زمانیکه طالبان آتش بس نکنند و با حکومت حاضر به گفتگوهای رو در رو نشوند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала