Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازداشت ملي پوش سابق فرانسه به جرم نوشيدن الكل

© AFP 2023 / Pedro UgarteФутболист Зинедин Зидан обнимается с футболистами сборной Франции после забивания второго гола в финальном матче между командами Бразилии и Франции на чемпионате мира по футболу, 1998 год
Футболист Зинедин Зидан обнимается с футболистами сборной Франции после забивания второго гола в финальном матче между командами Бразилии и Франции на чемпионате мира по футболу, 1998 год - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پلیس یک قهرمان فوتبال جهان را بازداشت کرد و توسط این مهاجم فوتبال مورد توهین قرار گرفتند.

به گزارش اسپوتنیک، دیوید ترزگه قهرمان سابق فوتبال فرانسه توسط پلیس در هنگام رانندگی در حین مستی ناشی از شراب گرفتار شد.

از این مطلب ilfattoquotidiano.it خبر داده است.

این حادثه در تورین با ترزگه زمانی اتفاق افتاد که وی پس از صرف نام شب همرای دوست سابقش مورو کامورانیزی  از یوونتوس به خانه بر می گشتند.  

لازم به ذکر است که مهاجم سابق تقریبا کم بود که یک مرد را با موتر بزند که توسط پلیس متوقف شد.

دیوید ترزگه  ابتدا از تست الکل امتناع ورزید، به این ترتیب مامورین پولیس گفتند که نمی توانند زیاد منتظر بمانند که بلافاصله توسط این قهرمان سابق فوتبال مورد توهین قرار گرفتند.

وی به مامورین پلیس گفت که شماغریب ها بد شانس هستید و حتا 2000 هزار یورو حقوق نمیگیرید، اما پس از آن، او موافقت کرد که آزمون بدهد، و نتجه آزمون نشان داد مقدار الکل در بدن او اضافه از نورم است. پلیس فورا گواهی نامه رانندگی وی را گرفتند.

پیش از این مهاجم پیشین یوونتوس در پایان درباره بزرگ‌ترین افسوسش برای بازی در لیگ ایتالیا، گفت‌: این که ما نتوانستیم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شویم خیلی برایمان ناراحت کننده بود. ما در فینال برابر میلان قرار گرفتیم و در ضربات پنالتی‌ شکست خوردیم و این خیلی ناراحت کننده بود و خیلی دوست داشتم که برای یک بار هم شده قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شوم. درباره از دست دادن پنالتی‌ در جام جهانی باید بگویم که شکست خوردن جزئی از ورزش است و با آن کنار آمدیم چون همه ما حرفه‌یی هستیم و آن ضربه هم فراموش شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала