Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ورودی ها و خروجی های رئال کدامند؟ در جلسه زیدان و پرز چه گذشت؟

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر زیدان
زیدان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جلسه ی مهمی میان زیدان و پرز رئیس باشگاه رئال بر سر ماندن و یا رفتن چندین بازیکن برگزار شده است.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید در فصل نقل و انتقالات تابستانی عملکرد خیره کننده ای داشته است. این تیم با جذب یوویچ، هازارد، مندی و میلییتائو تا اکنون بیتشرین هزینه را کرده است و حتی با وجود فروختن چند بازیکن جوان به تیم های دیگر تا کنون پرونده نقل و انقتلات این تیم بسته نشده است.

روز گذشته پرز رئیس رئال با زیدان و دستیارش جلسه فوق العاده ای را در خصوص ماندن و یا رفتن چندین بازیکن برگزار کرده است.

پوگبا

به نقل از «مارکا» اسپانیا، پل پوگبا هنوز یکی از بازیکنان دلخواه رئال مادرید و زیدان است. اما طرف انگلیسی حاضر نیست به هر قیمتی ستاره فرانسوی اش را از دست بدهد. به همین دلیل سران مادرید قصد دارند با آرامش بیشتری فرایند این انتقال را پیگیری کنند.

خامس رودریگز

بازیکن دیگری که این روزها اخبار و حواشی در مورد آن زیاد شنیده میشود، خامس است. این بازیکن که در حال حاضر دوران تعطیلاتش را سپری میکند در تاریخ 29 جولای به تمرینات رئال باز خواهد گشت. ناپولی و اتلتیکومادرید مشتریان جدی خامس هستند، اما رئال نیز عجله ای برای فروش بازیکن تیمش ندارد، اما طبق ادعای مارکا رئالی ها به صورت قطعی خامس را خواهند فروخت و باد دید از بین دو باشگاه اسپانیایی و ایتالیایی کدام یکی را انتخاب خواهند کرد. زیرا ناپولی پیشنهادش برای جذب خامس به صورت قرضی است، اما سران مادرید با این موضوع مخالف هستند. مارکا همچنان معتقد است با فروش خامس زمینه حضور پوگبا یا فن دی بیک در رئال میسر خواهد شد.

گرت بیل

به نطر میرسد گرت بیل قصد ترک رئال را ندارد و سران مادرید نیز میخواهند به تصمیم او اعتماد کنند ولی این موضوع زیدان را که خیلی به این ستاره ولزی عقیده ندارد، مردد میکند. بیل چندین پیشنهاد هنگفت را برای ماندن در رئال رد کرده است، اما اگر پیشنهادی مناسبی برای خرید بیل به دست آنها برسد، ستاره ولزی مادرید را ترک خواهد کرد.

کیلور ناواس - خسوس وایخو

ناواس نیز در لیست خروجی رئال قرار دارد اما تا کنون پیشنهاد مناسبی برای خرید این بازیکن به رئال نرسیده است. رئال همچنین می‌خواهد «آندری لونین»، دروازه‌بان اوکراینی خود را که فصل پیش خرید و به لگانس قرض داد را به مادرید بازگرداند. 

گزارش شده است که خسوس وایخو نیز در لست فروضی رئال است که میخواهد قرضی راهی تیمی دیگر شود.

دنی سبایوس

خروج این بازیکن حتمی است و سبایوس به صورت قرضی راهی تیمی دیگر خواهد شد.

مارکو آسنسیو

روزنامه مارکا میگوید، آسنسیو مشتریان زیادی از جمله پی اس جی، بایرن مونیخ و لیورپول دارد اما رئال نمیخواهد این ستاره اش را از دست بدهد. مارکا همچنان گفته در صورت پیشنهاد خوب هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.

بورخا مایورال

این بازیکن جوان نیز میخواهد تیم را ترک کند. وی از باشگاه‌های لوانته و رئال سوسیداد پیشنهاد دارد.

تاکفوسو کوبو

این ستاره ژاپنی که به تازگی به جمع کهکشانی ها پیوسته است به دستور زیدان به تیم دوم مادرید پیوسته است و جایی در تیم اول پیدا نکرده است.

کیلیان ام‌باپه

روزنامه مارکا میگوید، به دلیل مخالفت پی اس جی رئال فعلا از خرید این بازیکن فرانسوی دست کشیده است. اما رئال قصد دارد در سال 2022 این بازیکن را به خدمت بگیرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала