هزاران نفر آماده یورش به مثلث برمودا

© AP PhotoБермудский треугольник на карте
Бермудский треугольник на карте - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در فیس بوک 17 هزار نفر آماده اند که در منطقه 51 به برنامه محبوب «مثلث برمودا، ما همه را فرو خواهیم برد"، اشتراک نمایند، 24 هزار نفر دیگر همچنین ابرازعلاقه مندی نشان دادند.

به گزارش اسپوتنیک، برگزار کننده این ملاقات، آنتونی دومینیک کاروانوال، ساکن شهر ساحلی میامی آمریکایی است، از 1 اوکتبر دست به تشکیل این ملاقات زد.

او می نویسد: "اشتراک کننده گان باید لباس های شخصیت ها کارتونی باب اسفنجی یا دزدان دریایی را بپوشند." "من قایق وسایل را ارائه می کنم و آنها علف ، آبجو و ویسکی را آماده کنید."

اسرار مثلث برمودا افشا شد - اسپوتنیک افغانستان
اسرار مثلث برمودا افشا شد

کارناوال در فیس بوک، شروع به جمع آوری کمک مالی به وب سایت GoFundMe کرد. او می گوید، که می خواهد، یک مهمانی ساحلی را در لبه ی مثلث برمودا ترتیب دهد. برای کرایه کردن یک کشتی مخصوص و دعوت بهترین نوازندگان  نیاز به 75 هزار دالر (4.7 میلیون روبل) دارد.

در دو روز کمک مالی، تنها یک نفرپنج دالر کمک کرد.

 کارناوال درصفحه فیسبوک اش صورت غمگینانه می نویسد، من را بخاطر جمعی آوری کمک مالی وب سایت GoFundMe  با کلاه بردار اشتباه گرفتند.

او در این باره می گوید: "من صادقانه تلاش یک مهمانی دارم این افرادیکه در نزد من برای کشتن و جرم کردن در منطقه51 نمیآیند."

در اوایل ماه جولای، بیش از یک میلیون نفر در فیسبوک خود نوشتند که "ما در حال تسخیر منطقه 51 هستیم، آنها نمی توانند همه ما را متوقف کنند".

آنها قصد دارند به پایگاه نظامی مخفی درایالت نوادا داخل شوند، کجایکه نظریه پردازان توطئه، از پنهان بشقاب پرنده خبر میدهند.

مثلث برمودا بین شبه جزیره فلوریدا قرار دارد. به نام نقطه سیاه شهرت دارد، جایی که کشتی ها و هواپیما در آن ناپدید می شوند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала