Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دروازه‌بان اسطوره‌ای‌ رئال مادرید مربی پورتو می‌شود

© Photo / Iker Casillas / Iker Casillasایکر کاسیاس
ایکر کاسیاس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کاسیاس بازنشسته و وارد مربی‌گری در باشگاه پورتو می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از مارکا، ایکر کاسیاس پس از 21 سال بازی‌گیری حرفه‌ای در فوتبال، در سن 38 ساگلی تصمیم بازنشستگی کرد و دست‌کش‌های را که سال‌ها با آن زیست، به گونه‌ی رسمی آویخت. باشگاه پورتو نیز اعلام کرده است که این دروازه‌بان اسپانیایی در این باشگاه می‌ماند و در جریان درمان بیماری‌اش، به کادر فنی پورتو اضافه خواهد شد.

خدا حافظی ایکر کاسیاس از دنیای فوتبال - اسپوتنیک افغانستان
خدا حافظی ایکر کاسیاس از دنیای فوتبال

این اسطوره باشگاه رئال مادرید در اول ماه می سال جاری در جریان تمرین تیم فوتبال پورتو دچار حمله قلبی شد و بلافاصله به بیمارستان منتقل شد و به مدت پنج روز در بیمارستان بستری و تحت‌نظر بود.

کاسیاس که در سال 2015 پس از 15 فصل حضور در رئال مادرید، به پورتو پیوست، 167 بازی ملی با پیراهن اسپانیا در کارنامه‌اش به ثبت رسیده و قهرمانی در یورو 2008، جام جهانی 2010 و یورو 2012 را با ماتادورها در کارنامه‌اش دارد.

ایکر که با پورتو یک قهرمانی در لیگ برتر پرتگال و یک قهرمانی در سوپرجام پرتگال را تجربه کرده، در دوران حضورش در رئال مادرید به عناوین قهرمانی همچون پنج قهرمانی در لالیگا، دو قهرمانی در جام حذفی اسپانیا، چهار قهرمانی در سوپرجام اسپانیا، سه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، دو قهرمانی در سوپرجام اروپا و یک قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها را تجربه کرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала