دانش: اتهامات اخلاقی علیه دولت کمپاین است

© Photo / دفتر معاون دوم ریاست جمهوریدانش: اتهامات اخلاقی علیه دولت کمپاین است
دانش: اتهامات اخلاقی علیه دولت کمپاین است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
معاون دوم ریاست جمهوری خواهان بررسی فساد اخلاقی از سوی دادستانی کل شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از اطلاعات روز، سرور دانش: در کنفراس ملی هماهنگی نهادهای مبارزه علیه زنان به روز یکشبنه از دادستانی کل خواست است که اتهام فساد اخلاقی را که بالای حکومت کرده بودند به دقت بررسی کرده و افراد متهم را شناسایی و مجازات کنند.
وی این شایعات را سیاسی خوانده، گفت تمام این شایعات«کمپاین» بوده و این افراد می‌خواهند که فکر مردم علیه حکومت مخشوش شود.
این در حالیست جنرال حبیب‌الله احمدزی، مشاور پیشین امنیتی ریاست جمهوری، چندی پیش در یک مصاحبه تلویزیونی اطرافیان محمداشرف غنی را به ترویج سیستماتیک فحشا در ارگ، ادارات و هم‌چنان توزیع پول به نامزدان انتخابات پارلمانی برای نفوذ در مجلس نماینده‌گان متهم کرده بود.
ارگ ریاست جمهوری در واکنش به این اظهارات آقای احمدزی گفته بود که ادعاهای آقای احمدزی براساس انگیزه و اغراض شخصی مطرح شده است و باید او سندهایش در این مورد را به نهادهای عدلی و قضایی تحویل دهد.

همچنان آقای دانش افزود که از روند صلح در افغانستان حکومت پشتیبانی می‌کند، اما افزود که تا زمانی طالبان به قانون اساسی افغانستان احترام نگزارند فریب حرف های آنها را مردم و حکومت نخواهد خرد.
وی افزود، اشخاصیکه در نشست مسکو، و قطر اشتراک کردند شیفته سخنان طالبان شده اند که گویا اینها به زنان به اساس شریعت احترام دارند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала