اس-400 در دیگر کشورهای منطقه نیز صادر خواهد شد

© Sputnik / Mikhail Voskresensky /  مراجعه به بانک تصاویر اس-400 در دیگر کشورهای منطقه نیز صادر خواهد شد
اس-400 در دیگر کشورهای منطقه نیز صادر خواهد شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس کمیته دولتی امور خارجه دوما روسیه، لئونید اسلوتسکی می گوید که سامانه موشکی S-400 به زودی تنها در ترکیه بلکه در دیگر کشورهای دیگر منطقه نصب خواهد شد.

 

به گزارش اسپوتنیک، به تائید خدمات فدرال همکاری ها نظامی فنی روسیه، وزارت دفاع ترکیه روزجمعه از نصب راکت دافع هوا S-400 خبر داد.

اسلوتسکی می گوید: ترکیه اولین دریافت کننده سامانه موشکی مدرن و پیشرفته S-400 روسی است، ما باهم همکاری محکم خواهیم داشت که وسعت این همکاری ها بسیار بزرگ است،در افزایش این همکاری اطمنیان داریم، کشوری ها بسیار مهم و جدی وجود دارد که نیازی مشابه ای دارند، که البته ما نیازهای تسلیحاتی آن ها را تأمین خواهیم کرد.

او می افزاید، "به آینده نزدیک این سامانه پیشرفته تحویل داده میشود.

اس 400 به ترکیه رسید - اسپوتنیک افغانستان
روند تحویل دهی S – 400 به ترکیه ادامه دارد + ویدئو

قرار داد C-400 به ارزش 2.5 میلیارد دلار در سال 2017 بین روسیه و ترکیه به امضاء رسید، قسمتی از این مبلغ از سوی ترکیه پرداخت شد،و قسمتی دیگر را به صورت وام به روسیه پرداخت می شود.

قرارداد تحویل 4 سیستم « اس-400» به ارزش 2 میلیارد و 500 میلیون دلار در سال 2017  بین روسیه و ترکیه به امضا رسید. بخشی از این مبلغ از سوی ترکیه پرداخت شد و بخش دیگر آن بر اساس وام روسیه به ترکیه، پرداخت می شود.

ممنوعیت تحویل جنگنده های اف 35 در رابطه با تصمیم آنکارا برای خرید سامانه های موشکی اس-400 از روسیه است.پیشتر اعلام شده بود واشنگتن به ترکیه تا 31 ژوئیه به ترکیه مهلت می‌دهد که از خرید سامانه دفاعی اس-400 روسیه صرف نظر کند.

وزارت دفاع آمریکا در روز 11 ماه ژوئن توقف آموزش پرواز با جنگنده های اف 35 به خلبانان ترکیه در پایگاه هوایی ایالت آریزونا را اعلام کرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала