Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان چرا تمرین رئال را ترک کرد؟

© AP Photo / Michel EulerFormer France's soccer player Zinedine Zidane waves to spectators prior to the international friendly soccer match between France and Brazil at the Stade de France, north of Paris, France, Thursday, March 26, 2015.
Former France's soccer player Zinedine Zidane waves to spectators prior to the international friendly soccer match between France and Brazil at the Stade de France, north of Paris, France, Thursday, March 26, 2015. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روز گذشته زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید به یک باره مجبور به ترک تمرینات تیمش در جریان اردوی کانادا شد.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید که از چند روز پیش برای شرکت در اردو و مسابقات پیش فصل راهی تور کانادا و آمریکا شده است، روز گذشته به طور رسمی تمریناتش را در مونترال کانادا آغاز کرد که در اتفاقی عجیب زیدان در حین تمرین، تیمش را ترک کرد تا این موضوع رسانه ها را مشکوک کند.

رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
شش بازیکن در لیست خروج زیدان

حالا روزنامه اوکی دیاربو اسپانیا گزارش داده است که زیدان به خاطر بد شدن حال برادرش مجبور به ترک اردوی تیمش شده است.

این رسانه اسپانیایی گفته، این کار با هماهنگی باشگاه صورت گرفته است و زیدان در جریان مسابقات پیش فصل مجددا به اردوی تیمش اضافه خواهد شد.

قرار است رئال مادرید در تاریخ 20 — 23 و 26 جولای در سه شهر هیوستون، مریلند و نیوجرسی به مصاف تیم های بایرن مونیخ، آرسنال و اتلتیکومادرید برود.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала