Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بند فسخ گریزمن، بالاتر از مسی

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر بند فسخ گریزمن، بالاتر از مسی
بند فسخ گریزمن، بالاتر از مسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آنتوان گریزمن لحظات پیش رسما به بارسلونا پیوست، امری که شب قبل خیلی از رسانه ها پیش بینی کرده بودند.

به گزارش اسپوتنیک، انتقالی که قرار بود یکسال پیش اتفاق بیفتد، سرانجام با سر و صداهای زیاد همراه شد و امروز رسما بارسلونا آنرا تایید کرد و آنتوان گریزمن فرانسوی با رقم 120 میلیونی، با کاتالان ها قرارداد 5 ساله به امضا رساند.

جالب است که در بند فسخ قرارداد او، بارسایی ها 800 میلیون یورو را قرار داده اند که بالاتر از لیونل مسی با بند فسخ 700 میلیونی می باشد.

گفته می شود بارسلونا پیش از این با بازیکن فرانسوی به توافق دست یافته بود که همین امر سبب اختلاف مین دو باشگاه شده بود.

در اول جولای رقم فسخ قرارداد ستاره فرانسوی به 120 میلیون کاهش یافت ولی بارسا با پاسخ تند اتلتیکو روبرو شد و جزء پرداخت بندفسخ قرارداد، چاره یی نداشت.

 

زندگی گریزمن؛

این ستاره فرانسوی 28 سال دارد و در 21 مارچ 1991 در شهر ماکن فرانسه به دنیا آمده است.

پدر وی "آلن گریزمن" نام دارد که عضو شورای شهر می باشد، اصالت آلمانی دارد و مادر او ایزابل، صفاکار یک شفاخانه بود که از پرتگال می باشد و همین امر باعث می شد تا گریزمن تعطیلات دوران کودکی اش را معمولاً در پرتگال بگذراند.

او فوتبال را در تیم یو اف ماکن آغاز کرد، ولی اینکه مکاتب شبانه روزی او را نخواستند، در سن 13 سالگی به اسپانیا رفت و در تیم پایه یی رئال سوسیه داد مشغول شد که پس از 4 سال وارد تیم جوانان رئال سوسیه داد گردید ولی دیری نگذشت تا به بازی های پیش فصل تیم اصلی انتخاب شود. مصدومیت بازیکن پست اصلی این بازیکن با مصدومیت روبرو شد و مربی ناگزیر به استفاده از گریزمن گردید که وی به خوبی اعتماد مربی اش را با به ثمر رساند 5 گل پاسخ داد.

او بین سال های 1997 تا 1999 در تیم ماکن، سپس بین سال های 1999 تا 2005 برای تیم موناکا بازی کرد و از 2005 تا 2009 برای تیم جوانان رئال سوسیه داد به میدان رفت، سپس به تیم اول راه یافت و تا 2014 طی 180 بازی بازی کرد و 46 گل به ثمر رساند.

اتلتیکومادرید در 28 جولای 2014 او را با 30 میلیون یورو به خدمت گرفت و این بازیکن تا پایان فصل قبل، 180 بار پیراهن اتلتیکو را به تن کرد و موفق به ثبت 94 گل شد.

آنتوان برای رده های سنی زیر 19 سال، زیر20 و زیر 21 سال فرانسه بازی کرده و از 2014 به بعد تا کنون 72 بار پیراهن تیم ملی فرانسه را به تن کرده و 29 گل زده است و در سال 2018 نیز با این تیم به قهرمانی در جام جهانی دست یافت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала