Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پی اس جی قیمت نیمار را اعلام کرد

© Sputnik / Нина Зотина /  مراجعه به بانک تصاویر پی اس جی قیمت نیمار را اعلام کرد
پی اس جی قیمت نیمار را اعلام کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پاریسن جرمن فرانسه برای فروش نیمار ستاره برازیلی این باشگاه به بارسلونا، بیشتر از 222 میلیون یورو می‌خواهد و حاضر است این بازیکن را به فروش برساند.

به گزارش اسپوتنیک، قهرمان لیگ 1 فرانسه حاضر است پس از 2 فصل نیمار جونیور ستاره برازیلی‌اش را بفروش برساند و پولی که بالای او مصرف نموده بود را دوباره به دست آورد. این باشگاه حاضر نیست که این بازیکن را با فیلیپه کوتینیو و یا دمبله معاوضه کند و تنها در صورت دریافت بیشتر از 222میلیون یورو حاضراست  این بازیکن را به بارسلونا به فروش برساند.

Brazilian footballer Neymar Jr. has celebrated his 26th birthday in style with girlfriend Bruna Marquezine and alongside compatriots Gabriel Jesus and Ronaldo at the lavish Pavillon Cambon in Paris - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تاکید رئیس بارسلونا به نخواستن نیمار

توماس توخل، مربی پاریسن جرمن در جستجوی یک هافبک دفاعی است و طوری‌که مارکا قبلا گزارش داده است، کاسیمیرو و راکتیج در لیست این مربی آلمانی قرار دارد.

با این حال، بارسلونا اگرراکتیج را علاوه بر پول نقد به این باشگاه پیشنهاد کند، ممکن است توخل سران این باشگاه را وادار به مذاکره کند و نیمار به بارسا منتقل شود.

با این حال باشگاه بارسلونا اگر گریزمان را به خدمت بگیرد آن‌ها توان پرداخت پول هنگفت را به این باشگاه فرانسوی نخواهند داشت.

این در حالی‌ست که رییس باشگاه بارسلونا چند روز قبل اعلام کرد؛ هیچ علاقه‌یی برای بازگرداندن نیمار ندارند اما بیشتر افراد نزدیک به نیمار این مسئله را رد می‌کنند و دلیل این حرف‌ها در خواست باشگاه بارسلونا برای فشار وارد کردن بازیکن بر باشگاه پاریسی عنوان می‌کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала