Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گریزمان- بارسلونا؛ این انتقال چرا نهایی نمی شود؟

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر گریزمان- بارسلونا؛ این انتقال چرا نهایی نمی شود؟
گریزمان- بارسلونا؛ این انتقال چرا نهایی نمی شود؟ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آمدن گریزمان به بارسلونا بیشتر از زمانی که پیش بینی شده بود، طول کشید و انتقال این بازیکن به بن بست مواجه شده است.

به گزارش اسپوتنیک، با آن‌که اتلتیکو با پولی که قرار است از فروش گریزمان به دست بیآورد، ژائو فلیکس را خریدار کرد و شماره 7 این بازیکن را به فلیکس داد. اما جدایی گریزمان هنوز مشخص نیست.

گریزمان در تمرینات پیش فصل اتلتیکو اشتراک نمی‌کند - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
گریزمان در تمرینات پیش فصل اتلتیکو اشتراک نمی‌کند

پس از آن‌که ماه جولای فرار رسید و مبلغ فسخ قرار داد این بازیکن به 120 میلیون یورو کاهش پیدا کرد.  روزنامه مارکا مدعی شد که این بازیکن بزودی راهی نئوکمپ خواهد شد. اما باشگاه اتلتیکو مادرید به دلیل مذاکرات پنهان این بازیکن با بارسلونا حاضر به مذاکره با بارسلونا نشد و از این بازیکن خواست تا در تمرینات پیش فصل این تیم اشتراک کند.

در پی درخواست باشگاه اتلتیکو این بازیکن از پاسخ رد داد و در تمرینات این تیم اشتراک نکرد و باعث عصبانیت بیشتر سران اتلتیکو شد.

این بازیکن که تا حالا مبلغ فسخ قراردادش پرداخته نشده است؛ مجبور است تا در تمرینات اتلتیکو به تاریخ 11 جولای و پس از 1 ماه تعطیلات اشتراک کند.

با این حال بازیکن و باشگاه بارسلونا خواهان حل دوستانه این قضیه با باشگاه اتلتیکو هستند و نمی‌خواهند قضیه را پیچیده‌تر سازند و این باشگاه به دلیل مذاکرات قبل از وقت از بارسلونا شکایت کند.

تنها راه حل این قضیه پرداخت 120 میلیون یورو مبلغ فسخ قرار داد گریزمان است که قبل از 11 جولای به باشگاه اتلتیکو پرداخت شود و تا این انتقال قطعی شود.

اما باشگاه بارسلونا از شکایت این باشگاه در مورد مذاکرات پنهانی با این بازیکن حراس دارد؛ در حالی‌که مدعی است هیچ اسنادی در دسترس باشگاه اتلتیکو نیست.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала