خودداری عمران خان از اقامت در هوتل های گرانقیمت امریکا

© Photo / IK / IKخودداری عمران خان از اقامت در هوتل های گرانقیمت امریکا
خودداری عمران خان از اقامت در هوتل های گرانقیمت امریکا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نخست وزیر پاکستان اعلام کرد، که حاضر به اقامت در هوتل‌های گرانقیمت امریکا نیستم.
عمران خان: گذرگاه تورخم از ماه آینده باید 24 باز باشد - اسپوتنیک افغانستان
عمران خان: گذرگاه تورخم از ماه آینده باید 24 ساعت باز باشد

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، روزنامه پاکستانی داون نیوز نوشت: «عمران خان» نخست وزیر پاکستان در اقدامی جالب حاضر به پذیرفتن اقامت در هوتل‌های گرانقیمت کشور امریکا نشده است.

گزارش‌ها حاکی است عمران خان که به دعوت ترامپ طی روزهای آینده راهی امریکا خواهد شد در نظر دارد اقامت خود را در سفارت پاکستان در این کشور انجام دهد.

وی در این خصوص گفته است: نیازی به صرف هزینه‌های سنگین برای اقامت در هوتل‌های گرانقیمت امریکا نداریم و در سفارت پاکستان همراه سفیر اقامت خواهیم داشت.

این در حالیست، که تصمیم عمران خان مورد اعتراض سازمان‌های امنیتی امریکا قرار گفته است و آنها خواهان اقامت نخست وزیر پاکستان در یک هوتل مشخص هستند.

سفارت امریکا در این خصوص اعلام کرد: اقامت عمران خان در سفارت پاکستان باعث بروز مشکلات ترافیکی نیز خواهد شد و بهتر است نخست وزیر پاکستان در یک هوتل اقامت کند.

این سفارتخانه تصریح کرد: با توجه به این که سران کشورهای مختلف به امریکا سفر می کنند تلاش ما بر این است که زندگی شهروندان عادی زیر تاثیر رفت و آمد مکرر سیاستمداران قرار نگیرد.

یادآوری می کنیم، مکانی که عمران خان برای اقامت انتخاب کرده است در یک منطقه دیپلماتیک در قلب واشنگتن قرار گرفته و امریکایی ها مدعی هستند که انتخاب این مکان برای اقامت باعث بروز مشکلات ترافیکی خواهد شد.

سفر عمران خان به امریکا سه روز طول خواهد کشید و در این مدت علاوه بر ترامپ با دیگر سیاستمداران مشهور امریکایی نیز دیدار خواهد کرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала