Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خواست رونالدو از سران یووه برای جذب لوکاکو

© AP Photo / Andrew Yatesخواست رونالدو از سران یووه برای جذب لوکاکو
خواست رونالدو از سران یووه برای جذب لوکاکو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتگالی باشگاه یوونتوس از سران این تیم خواسته است تا روملو لوکاکو را از منچستریونایتد به خدمت بگیرند.

به گزارش اسپوتنیک، پس از آمدن آنتونیو کنته به انترمیلان شایعه پیوستن روملو لوکاکو به این تیم شدت گرفت و این باشگاه پیشنهادی نیز به این باشگاه فرستاد که از سوی شیاطین سرخ رد شد.

Soccer Football - Premier League - Manchester United vs Everton - Old Trafford, Manchester, Britain - September 17, 2017 Manchester United's Romelu Lukaku celebrates scoring their third goal - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
یونتوس مشتری جدید لوکاکو

پس از رد این پیشنهاد جانلوکا دی مارتزیو مدعی شد که باشگاه یوونتوس نیز خواهان جذب لوکاکو است و این بازیکن ممکن است به یوونتوس بپیوندد.

اما امروز روزنامه سان با تایید این خبر مدعی شد که رونالدو از سران باشگاه یوونتووس خواسته، تا روملو لوکاکو را جذب کنند.

رونالدو معتقد است با جذب این بازیکن تنومند مشکلات این تیم در امرگول‌زنی حل خواهد شد.

احتمال دارد در پایان این فصل ماریو مانژوکیچ و هیگواین از این باشگاه جدا شوند. به همین دلیل یوونتوس برای جذب این بازیکن تلاش خواهد کرد.

یوونتوس به مائوری ایکاردی بازیکن ناراضی باشگاه انترمیلان نیز نیم نگاهی دارد و اگر نتوانند لوکاکو را جذب کنند به دنبال ایکاردی خواهند رفت.

این در حالی‌ست که لوکاکو پس از دو فصل نه چندان خوب خواهان جدایی از باشگاه یونایتد است و به یکی باشگاه‌های اینترمیلان و یا یوونتوس خواهد پیوست.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала