Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اهدای مدال مس به بازیکنان چیلی

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر اهدای مدال مس به بازیکنان چیلی
اهدای مدال مس به بازیکنان چیلی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دو تیم ملی فوتبال آرژانتین و چیلی شب قبل به مصاف هم رفتند که در پایان آن، برای تیم سوم (آرژانتین) مدال برنز و برای تیم چهارم (چیلی) مدال مس اهدا شد.

به گزارش اسپوتنیک، در پایانِ دیدار دو تیم ملی فوتبال آرژانتین و چیلی، در چارچوب بازی رده بندی کوپا آمه‌ریکا 2019، که یاران مسی برنده شدند، مسولین برگزاری مسابقات برای تیم سوم مدال برنز و برای بازیکنان تیم چهارم مدال مس اهدا کردند که این یک اتفاق کم‌سابقه در دیدار رده‌بندی یک تورنمنت معتبر محسوب می شود، البته این نخستین باری نیست که به تیم چهارم یک تورنمنت، مدال اهدا می‌شود.

در حالیکه که کوپا آمه‌ریکا، با حضور دوازده تیم و دو مهمان برگزار شده بود، اهدای مدال به تیم چهارم، یعنی یک سوم تیم‌های این رقابت ها، مدال کسب کردند.

رسم نیست تا برای تیم چهارم مدال اهدا شود، اما پیش از این و در جام جهانی 1990 ایتالیا نیز اتفاق مشابهی افتاد که تیم ملی انگلستان برابر ایتالیای میزبان در دیدار رده بندی شکست خورد، مدالی از جنس فلز شبیه به آهن دریافت نمود.

این در حالیست که پس از جنجال‌های سیستم کمک داور ویدیویی، کیفیت بد چمن ورزشگاه های برزیل،‌ اخراج مسی و اعتراض او، حالا اهدای مدال مس به تیم چهارم دیگر سوژه مسابقات جنجالی کوپا آمریکا 2019 بود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала