Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

درآمدزایی کهکشانی ها پس از خریدهای بزرگ

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر درآمدزایی کهکشانی ها پس از خریدهای بزرگ
درآمدزایی کهکشانی ها پس از خریدهای بزرگ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه رئال مادرید بار دیگر یکی از پر سر و صداترین فصل نقل و انتقالاتی در سال های اخیر را در فوتبال اروپا رقم زد.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید یکی از پرخریدترین تیم ها در بازار نقل و انتقالات تابستانی بوده که تا کنون موفق شده است ادن هازارد (از چلسی)، ادر میلیتائو(از پورتو)، لوکا یوویچ (ازاینتراخت فرانکفورت) و فرلان مندی (از لیون فرانسه) را جذب نماید که به تقویت این تیم در فصل پیش رو کمک خواهد کرد اما بدون شک مهم ترین خرید این تیم، انتقال 100 میلیون یورو هازارد ستاره بلجیمی و سابق چلسی بوده است.

تا کنون رئالی ها در زمینه فروش بازیکنان خود نیز فوق العاده عمل کرده اند تا درآمدزایی نمایند که با انتقال متئو کواچیچ، هافبک کروات به چلسی (45 میلیون)، مارکوس یورنته به اتلتیکومادرید (30 میلیون) تئو هرناندز به میلان (20میلیون) و رائول دی توماس به بنفیکا (20میلیون) مجموعا 115 میلیون یوروی به حساب رئال ریخته شده است.

این در حالیست که به احتمال فراوان به زودی انتقال خامس رودریگز به ناپولی نیز قطعی خواهد شد و رئال مادرید باز هم از فروش بازیکن عاید خواهد کرد.

البته احتمال جدایی بازیکنانی چون کیلور ناواس، مارسلو، ماریانو دیاز و دنی سباسوس نیز در تابستان امسال می رود و رئالی ها شرایط مالی بهتری برای جذب پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستریونایتد را فراهم خواهند کرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала