افشای پیام‌های محرمانه سفیر بریتانیا در باره ترامپ

© Sputnik / Michael Klimentyev /  مراجعه به بانک تصاویر افشای پیام‌های محرمانه سفیر بریتانیا در باره ترامپ
افشای پیام‌های محرمانه سفیر بریتانیا در باره ترامپ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سفیر بریتانیا در امریکا، دونالد ترامپ، را شخص ناکارآمد و بی‌کفایت توصیف کرده و گفته است که ریاست جمهوری وی ممکن است با بی‌آبرویی به پایان برسد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از روزنامه دیلی‌میل، کیم داراک، سفیر بریتانیا در امریکا، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور امریکا را فردی ناکارآمد، بی‌کفایت و بی‌منطق نامیده و گفته که ممکن ریاست‌جمهوری وی سقوط کند.

دونالد ترامپ - اسپوتنیک افغانستان
ترامپ خود را محبوب‌ترین رئیس جمهور در تاریخ امریکا نامید

روزنامه دیلی‌میل که بامداد یکشنبه اسناد و مدارکی از این پیام‌های محرمانه داراک را مشاهده کرده، در خبری اختصاصی گزارش داد: «آقای کیم داراک طی تماس‌ها و گزارش‌های محرمانه شخصیت ترامپ را زیر سوال برده و به لندن هشدار می‌داده که کاخ سفید به‌طرز بی‌سابقه‌ای ناکارآمد شده و دوره ریاست‌جمهوری (ترامپ) می‌تواند با بی‌آبرویی به پایان برسد».

پیام محرمامه داراک به لندن: «ما واقعاً باور نداریم که این دولت می‌تواند به وضع عادی برگردد و کمتر ناکارآمد، غیرقابل پیش‌بینی، جناح‌زده و از نظر دیپلماتیک بی‌منطق باشد».

این روزنامه با اشاره به افشای بی‌سابقه چنین اطلاعات محرمانه‌ای دفتر نخست‌وزیر بریتانیا، موارد مهم پیام‌های داراک را این‌گونه شرح می‌دهد: وی هشدار داده که ترامپ احتمالاً به رورسیه مدیون است، شرح می‌دهد که سیاست‌های اقتصادی ترامپ می‌تواند نظام تجاری جهان را تخریب کند. و گفته است ریاست‌جمهوری ترامپ همراه با رسوایی ممکن است به زمین بخورد و احتمالاً اکنون در ابتدای گردابی هستند که می‌تواند به بی‌آبرویی و سقوط ختم شود.

آقای ترامپ در تاریخ 3 تا 5 ماه جون از بریتانیا دیدن کرد. وی با الیزابت دوم،‌ ملکه بریتانیا و ترزا می، نخست‌وزیر این کشور ملاقات کرد. رئیس‌جمهور امریکا همچنان در مراسم بزرگداشت آغاز آخرین نبرد علیه آلمان نازی شرکت کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала