سیاستمدار نارویژی به اتهام آزار و اذیت جنسی مهاجرین محکوم به مجازات شد

© Sputnik / Vitaliy Belousov /  مراجعه به بانک تصاویر سیاستمدار نارویژی به اتهام آزار و اذیت جنسی مهاجرین محکوم به مجازات شد
سیاستمدار نارویژی به اتهام آزار و اذیت جنسی مهاجرین محکوم به مجازات شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یکی از سیاستمداران ناروی به جرم آزار و اذیت جنسی مهاجرین به پنج سال حبس محکوم شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از شبکه تلویزیونی NRK، محکمه ولایت ترومس، واقع در شمال ناروی سوئین لیودوینگسن، والی پیشین این ولایت و اسبق وزیر صنعت ماهیگیری ناروی را به جرم سوء استفاده از قدرت و آزار و اذیت جنسی ۳ مهاجر، به ۵ سال زندان و پرداخت ۷۴۳ هزار کرون (حدود ۸۷ هزار دالر) جریمه نقدی محکوم کرد.

بر بنیاد گزارش، سوئین لیودوینگسن زمانیکه والی ترومس بود از قدرت خود سوء استفاده کرده و با ۳ مرد جوان که به تازگی در ناروی پناهنده شده بودند، رابطه جنسی برقرار کرده است.

ارنا سولبرگ، نخست وزیر ناوری در این مورد چنین اظهار نظر کرد: «این موضوع جدی و حساس است. حکم محکمه هنوز به اجرا درنیامده است، بنابرین اظهار نظر در مورد آن پیش از وقت میباشد.»

از سوی دیگر سوئین لیودوینگسن به جرم خود اعتراف نکرده و ادعا دارد که محکمه براساس شواهد دروغین چنین حکمی را صادر کرده است.

گفتنی است، این سیاستمدار نارویژی ۷۳ سال عمر دارد، وی از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۵ مسئولیت وزارت صنعت ماهیگیری ناروی را به عهده داشت و در سال ۲۰۰۶ به عنوان والی ترومس گماشته شد و در سال ۲۰۱۴ از مقامش استعفا داد. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала