Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ناراحتی سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال بانوان از رییس فیفا

© Photo / AWNF / AWNFناراحتی سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال بانوان از رییس فیفا
ناراحتی سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال بانوان از رییس فیفا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کلی لیندزی مربی پیشین تیم ملی فوتبال بانوان افغانستان از جیانی ایفانتینو در مورد سؤ استفاده جنسی بازیکنان از سوی رییس فدراسیون فوتبال افغانستان انتقاد کرد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از اسکای اسپورت؛ کلی لیندزی، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال بانوان افغانستان می گوید که او با جیانی ایفانتینو در مورد سوء استفاده جنسی بانوان از سوی رییس فدراسیون فوتبال افغانستان مخالف است و از رییس فیفا خواست تا از این مقام در صورتی‌که نتواند از حقوق بانوان فوتبالیست دفاع کند، کنار رود.

کرام الدین کریم - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
خبرفوری: حضور وکیل مدافع کرام الدین کریم در کابل

 این درحالی‌ست که فیفا قبلا کرام‌الدین کریم را که متهم به چندین مورد آزار و اذیت جنسی بانوان تیم ملی فوتبال افغانستان است از هرنوع فعالیت فوتبالی برای همیشه محروم کرده است.

اما لیندزی که در جلسه‌ی در آستانه برگزاری فینال جام جهانی بانوان در لیون فرانسه سخن می‌گفت؛ از این تصمیم فیفا راضی نیست و خواهان مجازات سنگین برای کرام‌الدین کریم از سوی این نهاد می‌باشد و می‌گوید: "این قضیه به شکل درست آن پیگیری نشده است و اشخاص دیگری که در این قضیه دست دارند مورد هیچ مجازاتی قرار نگرفته اند. من از ایفانتینو عصبانی هستم به عنوان یک انسان، به عنوان رهبر ورزش ما و هیچ کاری برای بانوان انجام نداد است.ِ"

لیندزی افزود: " من به فیفا احترام می‌گذارم که برای زنان تلاش می‌کنند و در پیشرفت بانوان توجه دارند و به همین دلیل جیانی ایفانتینو رییس انتخاب شد. تا همه متحد بمانیم و برای آینده بهتر تلاش کنیم؛ به آن‌ها فرصت دادیم تا کار‌های درخشان انجام دهند، شیوه کار در فیفا درست نیست و من به این شیوه احترام نمی‌گذارم و این چیزی نیست که ما از رهبر فیفا نیاز داریم. "

این در حالی‌ست که حکم گرفتاری کرام‌الدین کریم از سوی دادستانی کل کشور صادر شده است و امروز وکیل او در محکمه به دفاعیه از رییس پیشین فدراسیون فوتبال پرداخت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала