مقامات دولتی فرانسه،معاش ده ساله دریافت کردند

© REUTERS / Eva Plevierرئیس جمهور فرانسه
رئیس جمهور فرانسه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کارمندان خدمات عمومی شهر «کوت دازور» دولت فرانسه پس از لغو وظایف شان حقوق ده ساله از سوی دولت دریافت کردند که برای بعضی آنها حتی در حدود 30 سال پرداخت نشده بود

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از اوئست فرانسه، بیشتر از کارمندان خدمات عمومی سالهای زیادی حدود 457 یورو تا 2468 ماهوار دریافت میکردند،که بیشتر این کارمندان مصروف هیچ کاری نبودند. این خود منجر به بی کیفیت بودن خدمات کارمندان شده بود. این درست زمانی است که بخش های مختلف زیربنایی شهرها و ناحیه ها خصوصی شده بود, کارکنان شهرداری باید پست های جدید دریافت میکردند اما به آنها داده نمیشد.
بیشتر از کارمندان خدمات عمومی امتیازات دولت را دریافت میکردند ولی در دیگر بخش ها مصروف کار بودند که 32 تن از آنها از سوی حسابدار هیچ چیزی دریافت نکردند. دولت فرانسه بیشتر از 22 ملیون یورو مصرف خدمات میکند.
به اساس گزارش ها یک تن از کارمندان با گرفت معاش و امتیازات دولت درهفت سال همزمان برای خود یک رستورانت باز کرده است، در حال که داشتن کار شخصی برای کارکنان دولت در فرانسه ممنوع میباشد.
رئیس جمهور فرانسه امانوئل مکرون با گرفتن قدرت اعلام کرد که بودجه مصرفی دولت را کاهش می دهد، درحال حاضر پیش از 20 فیصد فرصت کاری در فرانسه وجود دارد.
کاهش بودجه در فرانسه باعث خشم شهروندان آن کشور شده است, جنبش جلیقه زردها بزرگترین جنبش اعتراضی فرانسه است که بخاطر کاهش بودجه دست به اعتراض زدند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала