Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زمان انتخابات ریاست فدراسیون جهانی بوکس (AIBA) مشخص شد

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر The sign of the International Olympic Committee (IOC) Headquarters in Lausanne
The sign of the International Olympic Committee (IOC) Headquarters in Lausanne - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پس از تعلیق فدراسیون جهانی بوکس از سوی مجمع عمومی کمتیه بین‌المللی المپیک (IOC)، این نهاد امروز تاریخ انتخابات این فدراسیون را مشخص کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ مجمع عمومی کمیته بین‌المللی المپیک چهارشنبه گذشته در جلسه‌ی به تعلیق فدراسیون جهانی بوکس رای دادند. پس از دو روز این نهاد بین‌المللی ورزش، تصمیم گرفته است تا به وضعیت این فدراسیون برسد. از هیمن‌رو امروز اعلام کرد که 15نوامبر انتخابات این فدراسیون را در شهر لوزان سویس برگزار خواهد کرد.

The sign of the International Olympic Committee (IOC) Headquarters in Lausanne - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
فدراسیون جهانی بوکس به تعلیق رفت

با تصمیم اخیر کمیته بین‌المللی المپیک، فدراسیون جهانی بوکس دیگر نقشی در فرایند مسابقات انتخابی المپیک 2020 ورزشکاران این رشته ورزشی نخواهد داشت و کارگروه ویژه‌ای به منظور برگزاری و نظارت بر این مسابقات شکل گرفته است.

برایند آخرین انتخابات فدراسیون جهانی بوکس روابط میان این فدراسیون و کمیته بین‌المللی المپیک را آسیب رساند. سرانجام، غفور رحیم‌اف ازبکستانی که رییس این فدراسیون انتخاب بود، تحت‌ فشارهای موجود از سمت خود استعفا کرد. رحیم‌اف در لیست افراد مورد تحریم ایالات متحده آمریکا قرار دارد و به او اتهاماتی نظیر جرایم سازمان یافته و قاچاق بین‌المللی هروئین نسبت داده شده است.

فدراسیون جهانی بوکس بدهی معادل 17 میلیون دلار دارد و اخیراً اعلام کرد در آستانه ورشکستگی است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала