Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برتری پاکستان برابر زلاند جدید

© Wikipedia / Matthew Bowdenبرتری پاکستان برابر زلاند جدید
برتری پاکستان برابر زلاند جدید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در ادامه برگزاری بازی های جام جهانی کرکت2019، امشب پاکستان حریفش زلاند جدید را از پیش رو برداشت.

در سی و سومین بازی از چارچوب بازی های جام جهانی کرکت2019 به میزبانی ولز — انگلستان، امشب دو تیم ملی کرکت پاکستان و زلاند جدید برابر هم صف آرایی کردند که سرانجام این رقابت را پاکستانی ها با تفاوت  6 ویکت به پیروزی رسیدند.

در این دیدار قرعه را زلاند جدید برنده شد و انتخاب توپ زنی کرد و طی 50 آور و با از دست دادن 6 بازیکن، 238 دوش را به حریف، هدف تعین کرد که در بخش توپ زنی نیشام با 97، گراندهووم با 64 و کاپیتان ویلیام سون با 41 دوش برای زلاند جدید خوش درخشیدند و در بخش توپ اندازی نیز اماد وسیم خوب عمل کرد و در 3 آور 17 دوش از دست داد.

در سوی مقابل سبزپوشان پاکستان به توپ زنی پرداخت و 5 بال مانده به پایان، توانست در آور 49.1 و با از دست دادن تنها 4 بازیکن، هدف داده شده را تکمیل نماید، تا با اختلاف 6 ویکت برنده شود. در بخش توپ زنی بابراعظم خوش درخشید و بدون خارج شدن101 دوش انجام داد تا بهترین بازیکن زمین نیز شناخته شود در حالیکه بعد از او حارث سهیل 68 و محمدحفیظ 32 دوش کسب نمایند. در بخش توپ اندازی هم برای زلاندجدید، هنری و سانت نر نمایش خوبی داشتند.

پاکستان با برتری در این دیدار دو امتیاز دیگر کسب کرد و با 7 امتیاز در رده ششم قرار گرفت ولی زلاندجدید با 11 امتیاز و تنها یک شکست، در جایگاه دوم جدول تکیه زده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала