Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گریزمن تا یک هفته دیگر راهی بارسلونا می‌شود

© AFP 2023 / GABRIEL BOUYSAtletico Madrid's French forward Antoine Griezmann controls the ball during the Spanish league football match between Club Atletico de Madrid and Valencia CF at the Wanda Metropolitano stadium in Madrid on April 24, 2019.
Atletico Madrid's French forward Antoine Griezmann controls the ball during the Spanish league football match between Club Atletico de Madrid and Valencia CF at the Wanda Metropolitano stadium in Madrid on April 24, 2019. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
با آمدن گریزمن به بارسلونا، قرار است دو ستاره بزرگ این باشگاه نیمکت نشین شوند.

به گزارش اسوتنیک؛ قرار است انتقال آنتوان گریزمن ستاره اتلتیکومادرید تا یک هفته دیگر نهایی شود. پیش از این گیل مارین از مدیران اتلتیکو مادرید، از توافق نهایی بارسلونا با این ستاره فرانسوی خبر داده بود.

آنتوآن گریزمان بازیکن تیم ملی فرانسه - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
انخیل گین مارین: آنتون گریزمن به بارسلونا پیوسته است

از سوی هم چندی پیش برخی از ستاره‌های بارسلونا از این انتقال راضی نبوده اند، اما به نظر می‌رسد که انتقال این ستاره فرانسوی باشگاه اتلتیکومادرید تا یکم جولای سال روان، نهایی خواهد شد.

هم اکنون بند آزادسازی قرارداد گریزمن 200 میلیون یورو است. اما از یکم ماه جولای، 120 میلیون یورو کاهش خواهد یافت و بارسلونا می‌تواند با این رقم انتقال گریزمان به نوکمپ را قطعی سازد.

این در حالیست که بارسلونا برای خرید نیمار نیز اقدام کرده است. به نظر می‌رسد که این بازیکن پاسخ مثبت خود برای بازگشت به تیم پیشین خود را نیز داده است. ورود همزمان گریزمن و نیمار می‌تواند مهم ترین اتفاق برای این فصل بارسلونا باشد و در صورت در صورت انجام این اتفاق، از میان نیمار، لوییس سوارز، عثمان دمبله و لئونل مسی، کدام بازیکن نیمکت نشین خواهد شد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала