خاطره‌یی که در نشرات مستقیم اشک پوتین را درآورد + ویدیو

© Sputnik / Alexei Druzhinin /  مراجعه به بانک تصاویر خاطره‌یی که در نشرات مستقیم اشک پوتین را درآورد + ویدیو
خاطره‌یی که در نشرات مستقیم اشک پوتین را درآورد + ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئيس جمهور روسیه در جریان ارایه جواب به سوالات درمورد موضوعی که مایه شرمساری وی باشد، به حدی متاثر شد که چیزی به ریختن اشکش نمانده بود.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئيس جمهور روسیه در جریان هفدهمین برنامه خط مستقیم با رئيس جمهور روسیه که به‌طور مستقیم توسط شبکه‌های تلویزیونی روسیه نشر می‌شد، درمورد آنچه مایه شرمساری وی است، سخن گفت.

رئيس جمهور روسیه در جواب به اینکه چه چیزی وی را شرمنده می‌سازد، خاطره‌یی را به یاد آورد که در جریان یک سفر کاری اش در آغاز دهه ۲۰۰۰ اتفاق افتاده بود.

وی گفت در جریان سفر یک زن در مقابل وی به زانو در آمد و با التماس یک یادداشتی به وی داد. پوتین یادداشت را گرفت و به زن وعده سپرد که آنرا مطالعه و بررسی می‌کند، سپس آنرا به دستیارانش داد و آنها یادداشت را گم نمودند.

پوتین در حالی که گلویش را بغض گرفته بود، اشک در چشمانش حلقه زده بود و چیزی از ریختن اشکش نمانده بود، گفت: "من تقریباً مطمئنم که در آن یادداشت چه نوشته بود، حالا که ده‌ها یادداشت مشابه را مطالعه کرده ام. حتمن در آن چیزی درمورد کمک به پسری که زندانی است و یا چیزی شبیه آن نوشته بود. اما موضوع اصلی این نیست، موضوع اینست که آنرا گم کردند… من هنوز هم شرمنده ام و حالا کوشش می‌کنم آنچه را به دستم برسد مطالعه کنم و به آن رسیدگی کنم".    

برنامه خط مستقیم با رئيس جمهور روسیه برای هفدهمین بار به تاریخ ۲۰ جون سال ۲۰۱۹ برگزار شد و چهار ساعت و ۱۶ دقیقه طول کشید. در جریان برنامه خط مستقیم رئيس جمهور روسیه به ۷۰ سوال باشندگان روسیه جواب داد. بخشی از سوالات را خود رئيس جمهور روسیه انتخاب نمود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала