جنگنده سوخو - ۵۷ روسی از همتایان خارجی اش برتر خواهد بود

CC BY-SA 3.0 / Alex Beltyukov / Sukhoi T-50جنگنده سوخو - ۵۷ روسی از همتایان خارجی اش برتر خواهد بود
جنگنده سوخو - ۵۷ روسی از همتایان خارجی اش برتر خواهد بود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به گفته فرمانده نیروهای مسلح روسیه، تمام جنگنده‌های نسل پنجم سوخو مجهز با تسلیحات هوایی مدرن خواهند بود که از همتایان خارجی شان برتری خواهند داشت.

به گزارش اسپوتنیک، دگر جنرال اناتولی گولیایف، رئيس فرماندهی اصلی نیروهای مسلح روسیه گفته است که تولید جنگنده‌های نسل پنجم روسی سوخو — ۵۷ قبل از زمان تعیین‌شده آغاز خواهد شد.

وی گفت: "امروز قراردادهای دولتی برای بیشتر تسلیحات هوایی که جنگنده‌های سوخو — ۵۷ به آن مجهز خواهند شد، به امضا رسیده اند".

امریکایی‌ها از برتری سوخو – ۵۷ روسی بر اف – ۱۵ سی امریکایی نام بردند - اسپوتنیک افغانستان
امریکایی‌ها از برتری سوخو – ۵۷ روسی بر اف – ۱۵ سی امریکایی نام بردند

به گفته وی، بخشی از این تولیدات و آزمایشاتی که قرار بود در آغاز دهه بعدی به اتمام برسند، در سال ۲۰۲۰ برای انجام آزمایشات دولتی آماده و تولید دسته‌جمعی آغاز خواهد شد.

این جنرال نیروهای مسلح روسیه افزود: "بخشی از تسلیحات یادشده به‌طور موفقانه آزمایش شده است منجمله در سوریه، و در حال حاضر آمادگی برای تولید و عرضه دسته‌جمعی آنها جریان دارد".

به تاریخ ۱۵ می، ولادیمیر پوتین، رئيس جمهور روسیه از خریداری ۷۶ طیاره سوخو — ۵۷ الی سال ۲۰۲۸ خبر داد. به گفته وی، به دلیل کاهش ۲۰ درصدی قیمت جنگنده‌ها توسط شرکت تولیدکننده به عوض ۱۶ فروند جنگنده که قرار بود خریداری شود، دولت روسیه ۷۶ فروند سوخو — ۵۷ خریداری می‌کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала