Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خیز یوونتوس برای جذب پوگبا و دی لیخت

© REUTERS / Christian Hartmann Livepicخیز یوونتوس برای جذب پوگبا و دی لیخت
خیز یوونتوس برای جذب پوگبا و دی لیخت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه یونتوس به صورت جدی وارد بازار خرید پوگبا و دی لیخت شد.

به گزارش اسپوتینک، روزنامه های گاتزتادلو اسپورت و توتو اسپورت ایتالیا مدعی شده اند پاول ندود رئیس باشگاه یونتوس راهی شهر مونت کارلو شده است تا با مینی رایولا مدیر برنامه های این دو بازیکن مطرح دیدار کند.

رئال مادرید جدی ترین مشتری پوگبا است و تیم های بارسا و پی اس جی نیز خواهان جذب 19 ساله جذاب هلندی هستند.

موضوع گرت بیل نه تنها برای رئال بلکه برای هر تیمی از جمله یوونتوس، چالش رقم بالای این هافبک فرانسوی است. سران شیاطین سرخ به رقمی کمتر از 150 میلیون یورو حاضر به فروش ستاره تیم شان نیستند، به همین خاطر است که مذاکرات رئال با این تیم کماکان ادامه دارد.

به نظر میرسد یوونتوس نیز برای پرداخت کل این مبلغ مشکل خواهد داشت و به همین دلیل میخواهد پیشنهاد معاوضه بازیکنانی همچون دیبالا، کانسلو و داگلاس کاستا را به منچستریونایتد بدهد.

از سویی نیز وضعیت دل لیخت ستاره آژاکس نیز تا کنون نا معلوم است، باشگاه پی اس جی 70 میلیون یورو در آستانه امضای قرار داد با این بازیکن هلندی است، اما ندود قصد دارد با ارائه پیشنهاد بهتر این بازیکن را برای تقویت خط دفاع تیمش در فصل آینده به تورین بیاورد.

با این حال یکی از مهم ترین موضوعات این است که مدیربرنامه هر دو بازیکن مینی رایولا است که به تازگی جواز فعالیت خود را پس گرفته است و رئیس باشگاه یونتوس به راحتی میتواند برای جذب این دو بازیکن وارد مذاکره شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала