Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ایران 3 افغانستان 2 ، ایران مرد تا برد!

© Photo / A.F.F / A.F.Fایران 3 افغانستان 2 ، ایران مرد تا برد!
ایران 3 افغانستان 2 ، ایران مرد تا برد! - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم ملی فوتسال افغانستان علی رغم نمایشی چشم گیر و فوق العاده خوب و در شبی که میتوانست مقابل ایران برنده باشد، مسابقه را به حریف نامدارش واگذار کرد.

به گزارش اسپوتینک، تیم های ملی فوتبال افغاستان و ایران در چارچوب مرحله گروهی رقابت های قهرمانی آسیا برای مشخص کردن صدر نشین گروه اول رقابت ها به مصاف هم رفتند که ایران موفق شد با نتیجه 3 بر 2 پیروز میدان شود و به عنوان صدرنشین این گروه راهی دور حذفی مسابقات شود.

انوش دستگیر و حمایت از تیم ملی فوتسال + عکس - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
انوش دستگیر و حمایت از تیم ملی فوتسال + عکس

افغانستان در حالی این مسابقه را به مدافع عنوان قهرمانی مسابقات باخت که نمایش شاگردان ممرک در هر دو نیمه کاملا برتر از تیم ایران بود.

در این مسابقه فوتسالیستان افغانستان چند برابر میزبان، صاحب فرصت گلزنی شدند، اما  تنها دو بار موفق به باز کردن دروازه قهرمان آسیا شدند.

در واپسین لحظات این دیدار فشار تیم افغانستان به قدری روی دروازه ایران زیاد شد که پیش بینی میشد در صورتی که چند دقیقه دیگر بازی زمان میداشت، افغانستان حتی میتوانست به گل مساوی و شاید هم برتری دست پیدا کند. در این مسابقه تیم ایران یک پنالتی را نیز در نیمه دوم از دست داد. به این ترتیب ایران بعنوان تیم اول و افغانستان نیز بعنوان تیم دوم از گروه اول رقابت های قهرمانی آسیا راهی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات شدند. تیم افغانستان در مرحله حذفی که روز سه شنبه آغاز خواهد شد به مصاف تایلند تیم اول گروه دوم خواهد رفت.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала