Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خرید جدید رئال: نمی‌توانم خود را با مسی مقایسه کنم

© Fotolia / steevy84خرید جدید رئال: نمی‌توانم خود را با مسی مقایسه کنم
خرید جدید رئال: نمی‌توانم خود را با مسی مقایسه کنم - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تاکه فوسا کوبو بازیکن 18 ساله اهل جاپان که تازه با باشگاه رئال‌مادرید قرارداد بسته است، مقایسه خود را با لیونل مسی نادرست می‌خواند.

به گزارش اسپوتنیک؛ باشگاه رئال‌مادرید یک بار دیگر در خرید بازیکن، باشگاه بارسلونا را شکست داد و بازیکن آکادمی کاتالان‌ها را به خدمت گرفت.

مسی سامورایی در رادار رئال - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مسی سامورایی در رادار رئال

تاکه فوسا کوبو از بازیکنان آینده دار، که قبلا در اکادمی باشگاه بارسلونا بازی می‌کرد، روز قبل به بادستمزد سالانه 1میلیون، به رئال پیوست. این بازیکن که در زمان محرومیت بارسلونا از پنجره نقل و انتقالات نتوانست با بارسلونا قرار داد جدید ببندد در حین نا باوری راهی خانه حریف شد.

تاکه در مصاحبه با مارکا در مورد پیوستنش به رئال و مقایسه خودش با لیونل مسی گفت: خوشحالم که با رئال‌مادرید قرارداد بستم، این یک روز خاص و هیجانی بود برایم و نسبت به روزهای دیگر خوشحال‌تر هستم.

از مقایسه‌ام با مسی افتخار می‌کنم. ولی، خودم را با او نمی‌توانم مقایسه کنم، سبک بازی من شاید با مسی مشابه باشد. اما، من تاکه فاسا کوبو هستم.

گفتنی‌ست فاسا کوبو، که به همراه تیم ملی جاپان در رقابت‌های کوپاآمریکا حضور دارد، جوان‌ترین بازیکن این رقابت‌ها نیز محسوب می‌شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала