Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تکواندوی افغانستان قهرمان مسابقات آزاد هند شد

© Photo / FB/ ATFتکواندوی افغانستان قهرمان مسابقات آزاد هند شد
تکواندوی افغانستان قهرمان مسابقات آزاد هند شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم ملی تکواندوی بزرگسالان افغانستان با کسب 9 مدال رنگارنگ به مقام قهرمانی دومین دوره رقابت های تکواندوی G1 هندوستان رسید.

به گزارش اسپوتنیک، در این رقابت ها احمد بخشی در وزن 63 کیلوگرم، حسین لطفی در وزن 68 کیلوگرم، رامش حسینی در وزن 80 کیلوگرم و مصطفی قرلق در وزن مثبت 87 کیلوگرم تکواندوکارانی بودند که برای افغانستان موفق به کسب مدال طلا شدند.

تکنواندوکار افغانان، صاحب مدال طلا شد - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
سومين طلاي تكواندوی افغانستان در رقابت هاي هند

همچنان حکمت الله زین در وزن 63 کیلوگرم، احمد سیر خالقی در وزن _74 کیلوگرم و نثار احمد عبدالرحیمزی در وزن 80 کیلوگرم سه مدال نقره افغانستان را در این رقابت ها کسب کردند.

 در نهایت محمد اشرف شکران در وزن _87 کیلوگرام و عبدالستار شاهی در وزن +87 کیلوگرام نیز برنزی های تیم تکواندوی افغانستان در این رقابت ها بودند.

لازم به ذکر است که محسن رضایی تکواندو کار نام دار افغانستان نیز بر اساس گفته های مسئولان فدراسیون تکواندی کشور به دلیل بی مهری مسئولان برگزاری رقابتها از گرفتن مدال بازماند.

این رقابت ها امروز در بخش نوجوانان آغاز میشود که افغانستان کماکان کسب شانس مدال را نیز داردو

دومین دورۀ رقابتهای بین المللی G1 هندوستان با حضور نماینده گان افغانستان، زمباوه، بوتان، هندوستان، آسترالیا، نیپال، قزاقستان، عمان، عربستان، قطر، جاپان، کرواسیا، سوریه و بنگله دیش آغاز شده است که افغانستان در دو بخش بزرگسالان و نوجوانان در این مسابقات شرکت کرده است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала