عواطف انسانی میتواند زندگی را زیباتر بسازد

© AP Photo / Richard Vogelگربه
گربه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کارگر ترکی با تنفس مصنوعی جان گربه‌ای غرق شده را از مرگ نجات داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبر گزاری اناتولی، یک کارگر شهر استامبول جان گربه‌ای را که در گودالی پر از آب گرفتار شده بود با تنفس مصنوعی نجات داد.
این کارگر استامبولی «متین کسکین» نام دارد. او در منطقه پندیک شهر جان گربه‌ای را که در گودالی پر از آب گرفتار شده بود، با تنفس مصنوعی نجات داد.

تلاش خنده دار گربه برای گرفتن ماهی از زیر یخ + ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
کلوپ ویدیو
تلاش خنده دار گربه برای گرفتن ماهی از زیر یخ + ویدیو
این کارگر شهرداری به خبرنگاران گفت که در پی بارش باران شدید در استانبول برای تخلیه آب از گودال به همراه تیم اداره تعمیر و نگهداری راه‌ها به منطقه پندیک رفته بود. او ناگهان متوجه می شود گربه‌ای در داخل گودال پر از آب در حال غرق شدن است.
متین کسکین گفت: «وقتی گربه را در دستم گرفتم، هیچ عکس‌العملی نشان نداد و سعی کردیم با ماساژ قلب آب داخل شکمش را خالی کنیم ولی باز واکنشی نشان نداد. پس از آن با استفاده از کمک‌های اولیه که شهرداری استامبول به ما آموزش داده بود، تنفس مصنوعی انجام دادیم و کم کم صدای میو- میو او را شنیدیم که به تدریج به هوش می آمد.
او ادامه داده گفت: بعد از به هوش آمدن گربه، او را بلافاصله به پناهگاه حیوانات متعلق به شهرداری استامبول بردیم و حالا گربه سلامت خود را بازیافته و من از این بابت خوشحالم و این گربه حالا مثل بچه ما شده است. من از اینکه یک جان را نجات دادم احساس خوشی میکنم و این وظیفه هر انسانی است که برای نجات جان‌ها بکوشد.
مولود مایتالمان، وترینر این پناهگاه که گربه را معالجه کرده بود، نیز گفت: بلافاصله اقدام به درمان گربه کردیم و در حال حاضر وضعیت خوبی دارد و می خواهیم برایش خانواده هم پیدا کنیم.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала