Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کاهش 100 میلیونی ارزش نیمار به دلیل رسوایی جنسی و مصدومیت

© Sputnik / Alexei Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر کاهش 100 میلیونی ارزش نیمار به دلیل رسوایی جنسی و مصدومیت
کاهش 100 میلیونی ارزش نیمار به دلیل رسوایی جنسی و مصدومیت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مصدومیت، حاشیه‌های فروان و اتهام تعرض جنسی باعث کاهش ارزش نیمار شده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ پس از جدایی نیمار از بارسلونا و رفتن این بازیکن برازیلی به پاریس، به خاطر حاشیه‌‌ها و اتفاقات بیرون از زمین او به شدت مورد توجه رسانه‌ها بوده است.

درگیری با هم تیمی‌ها و هواداران در باشگاه پاری‌سنت‌ژرمن، مصدومیت‌های پی‌هم و اتهام تعرض جنسی به "ناجیلا ترینداد" مُدل برازیلی، باعث کاهش قابل توجه ارزش وی شده است.

حضور نیمار در اداره پولیس برازیل - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
حضور نیمار در اداره پولیس برازیل

در کنار اینکه ارزش نیمار کاهش پیدا کرده، حامیان مالی وی نیز با او قطع همکاری کرده‌اند.

ماستر کارد اولین حامی بود که پس از اتهام تعرض جنسی به این بازیکن، با او قطع همکاری کرد و اکنون دو کمپنی نایک و ریدبول نیز منتظر حکم نهایی محکمه اند تا تصمیم نهایی شان را بگیرند.

مرکز مطالعات CIES در گزارشی ارزش بازیکنان را تا قبل از اول جون منتشر کرد که قیمت نیمار چیزی در حدود 120 الی 150 میلیون یورو نقل شده و این گزارش، کاهش 100 میلیونی ستاره برازیلی را نسبت به پنج ماه قبل نشان می‌دهد، در حالی‌که پنج ماه پیش در چنین گزارشی، قیمت نیمار حدود 213 میلیون یورو اعلام شده بود و این امر باعث نگرانی مدیران باشگاه پاری‌سنت‌ژرمن بخاطر گران‌قیمت‌ترین خرید تاریخ این باشگاه و فوتبال ساخته است‌.

نیمار که با 222 میلیون یورو از بارسلونا به پاریس رفت، حالا بیشتر بازی‌ها را به دلیل مصدومیت از دست داده و درخشش خوبی در دو فصل گذشته نیز نداشته است.

این در حالیست که این بازیکن پس از مصدومیتِ دوباره، یک هفته مانده به آغاز رقابت‌های کوپا امریکا، این مسابقات را از دست داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала