Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هشدار تازهٔ بارسا به دمبله و تهدید به اخراج

© REUTERS / Eric GaillardSoccer Football - International Friendly - France vs Italy - Allianz Riviera, Nice, France - June 1, 2018 France's Ousmane Dembele celebrates scoring their third goal with Paul Pogba
Soccer Football - International Friendly - France vs Italy - Allianz Riviera, Nice, France - June 1, 2018 France's Ousmane Dembele celebrates scoring their third goal with Paul Pogba - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مدیران بارسلونا حضورعثمان دمبله را در این باشگاه یک بیماری ناعلاج می‌داند و بر این باورند که راهی برای رهایی از این بازیکن سرکش هم وجود ندارد.

 

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از "آاس"، در ماه عقرب سال پار بازیکن فرانسوی باشگاه بارسلونا در یکی از جلسات تمرینی این باشگاه، بی‌هیچ دلیل قانع کننده غیبت کرد. مدیران باشگاه پس از یک‌ونیم ساعت با او تماس گرفتند ودلیل نیامدن او را بپرسند. یک روز پس از این اتفاق، دمبله اجازه تمرین را پیدا نکرد و پس از آن از ترکیب بارسا برابر رئال بتیس نیز خارج شد. آبی و اناری ها در عدم حضور او 3-4 برابر بتیس شکست خوردند.

دمبله دلیل نیامدن خود در جلسه را ابتدا بیماری عنوان کرد. اما دلیل غیبت او چیزی دیگری بود؛ شب‌نشینی با رفیق‌ها و بازی پلی‌استیشن و در خواب ماندن.

دیری نگذشت فاش شد که غیبت‌های او و تاخیرش در تمرینات، موضوع تازه نبوده است. سران بارسا نخست قصد اخراج موقت او را داشتند ولی با میانجگری والورده، موضوع تا اندازه حل شد.

به نظر می‌رسید که این هشدارها موثر واقع شده‌اند اما یک ماه نگذشت که، باز هم دمبله با دو ساعت تاخیر در تمرین بارسا حاضر شد.

قرار بر این بود که همه بازیکنان یازده صبح در ورزشگاه سنت‌خوان دسپی حاضر باشند. دمبله ساعت یک به تمرین آمد و در رختکن از والورده و هم تیمی هایش بابت تاخیر عذرخواهی کرد. او دلیل غیبتش را خواب ماندن عنوان کرد! دمبله سپس به دستور مربی اش به گونه‌ی فردی به تمرین پرداخت.

مدیران بارسا به دمبله اطلاع داده اند که دیگر قصد چشم بستن روی بی انضباطی های او را ندارند و با تکرار این موضوع، او در فهرست فروش تابستانی قرار خواهد گرفت.

هرچند توانایی‌های فنی دمبله غیرقابل انکار است ولی زندگی شخصی پرحاشیه و بی انضباطی‌های مکرر او دیگر غیر قابل تحمل شده است. بارسلونا قصد جذب دو مهاجم در تابستان را دارد و ممکن جذب دو مهاجم، بی‌ارتباط با قرار گرفتن دمبله در لیست سیاه نباشد.

ستاره ای که قرار بود جانشین نیمار باشد و برای جذبش 105+40 میلیون یورو هزینه شده؛ اما اکنون در دروازه خروجی بارسلونا قرار دارد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала