Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مقدماتی يورو 2020؛ شكست قهرمان جهان در شب پيروزی ايتاليا و آلمان

© REUTERS / Eric GaillardSoccer Football - International Friendly - France vs Italy - Allianz Riviera, Nice, France - June 1, 2018 France's Ousmane Dembele celebrates scoring their third goal with Paul Pogba
Soccer Football - International Friendly - France vs Italy - Allianz Riviera, Nice, France - June 1, 2018 France's Ousmane Dembele celebrates scoring their third goal with Paul Pogba - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شب دوم از هفته سوم رقابت‌های مقدماتي جام ملت‌های اروپا 2020، با شكست قهرمان جهان و پيروزي تيم هاي ايتاليا و آلمان پيگيري شد.

 

به گزارش اسپوتنیک، شنبه شب 13 مسابقه از گروه های سوم، پنجم، هشتم، نهم و دهم برگزار شد.

در يكي از مهمترین مسابقات فرانسه قهرمان جهان در مقابل ميزبانش تركيه دو بر صفر شكست خورد. آيهان و اوندر در دقايق ٣٠ و ٤٠ گلزنان تركيه دو اين بازي بودند. تركيه با كسب اين پيروزي ارزشمند در مقايل خروس ها با ٩ امتياز صدر نشيت گروه H شد.

 

در گروه J، ایتالیا با پیروزی 3-0 یونان را شکست داد. لاجوردی‎ها با گل‌های بارلا در دقیقه 23، اینسینیه در دقیقه 30 و بونوچی در دقیقه 33 برابر رقیب خود به پیروزي رسيدند. در این گروه ایتالیا با 9 و فنلاند با 6 امتیاز اول و دوم هستند.

 

در گروه C، آلمان با دو گل از سد میزبانش بلاروس گذشت. سانه در دقیقه 13 و رویس در دقیقه 62 گلزنان جرمن‌ها بودند. در این گروه نيز آلمان با یک بازی کمتر و 6 امتیاز دوم است.

 

در گروه نهم مسابقات، روسیه طی یک بازی پرگل و يكطرفه توانست با نتیجه جالب توجه 9-0 سن مارینو را شکست دهد. اتفاق جالب اين ديدار اين بود كه شش گل از این ٩ گل، در حد فاصل دقايق 73 تا 88 به ثمر رسید.

 

در جدال بعدي نيز تيم فوتبال

 

بلژیک با گل های مرتنز، کاستانیه و لوکاکو 3-0 از سد قزاقستان عبور کرد و اسکاتلند هم موفق شد 2-1 قبرس را از پیش رو بردارد. در این گروه بلژیک با 9 و روسیه با 6 امتیاز بالانشین هستند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала