Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گران‌ترین خرید تاریخ بارسلونا به دروازه‌های خروج نزدیک می‌‌شود؛

© REUTERS / Lee SmithSoccer Football - World Cup - Group E - Brazil vs Costa Rica - Saint Petersburg Stadium, Saint Petersburg, Russia - June 22, 2018 Brazil's Philippe Coutinho scores their first goal
Soccer Football - World Cup - Group E - Brazil vs Costa Rica - Saint Petersburg Stadium, Saint Petersburg, Russia - June 22, 2018 Brazil's Philippe Coutinho scores their first goal - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه‌های منچستریونایتد و پاری سن ژرمن بیشترین شانس را برای خرید فیلیپ کوتینیو ستاره برازیلی باشگاه بارسلونا دارند.

به گزارش اسپوتنیک، عدم درخشش کوتینیو در بارسلونا و انتقادهای بسیار شدید از این ستاره 160 میلیون یورویی، دلیل جدایی او از این باشگاه شده است. کوتینیو علاقه خود به این موضوع را به مدیریت باشگاه نیز خبر داده است.

کادناسر امروز در گزارشی ادعا کرد که منچستریونایتد خواهان جذب فیلیپ کوتینیو است و ممکن است این ستاره برزیلی در فصل بعدی دوباره در انگلیس بازی کند. در این میان مشکل بزرگ بارسلونا این است که هیچ تیم حاضر به خرید این ستاره 160 میلیون یورویی نیست. این باشگاه، یک‌ونیم سال پیش کوتینیو را جذب کرد اما افت وحشتناک او باعث شده هیچ تیمی علاقمند به پرداخت چنین مبلغ برای خرید این بازیکن نباشد. به نظر می‌رسد منچستریونایتد بیش از 100 میلیون یورو برای خرید کوتینیو پرداخت نخواهد کرد و بارسلونا باید با ضرری بزرگ، این  هافبک برزیلی خود را به فروش برساند.

به نظر می‌رسد باشگاه پاری سن ژرمن نیز علاقمند خرید این بازیکن است. اما رابطه نه‌چندان خوب این دو باشگاه باعث شده است تا بارسلونا علاقه مند فروش کوتینیوبه یونایند باشد.

با این حال مسوولان ورزشی بارسلونا نیم‌نگاهی به بازی‌های کوپاامریکا دارند تا در صورت درخشش شماره هفت بارسلونا، این بازیکن را حفظ کنند.

کوتنیو در نبود نیمار مسوولیت رهبری تیم ملی برازیل را به عهده دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала