Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وعده رئیس فیفا به کارگر برای حل مشکلات فوتبال افغانستان

© Photo / FFA / FFAوعده رئیس فیفا به کارگر برای حل مشکلات فوتبال افغانستان
وعده رئیس فیفا به کارگر برای حل مشکلات فوتبال افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جیانی اینفانتینو رئیس فیفا که روز گذشته به مدت 4 سال دیگر به عنوان بالاترین مقام فوتبالی دنیا انتخاب شد در جریان شصت ‌ونهمین کانگرس فیفا در پاریس به سرپرست فدراسیون فوتبال وعده حل مشکلات فوتبال افغانستان را داده است.

به گزارش اسپوتنیک، محمد یوسف کارگر سرپرست فدراسیون فوتبال افغانستان و فضل محمد شهاب سرپرست سکرترجنرالی فدراسیون فوتبال افغانستان که در کنگرس سالانه AFC و FIFA در پاریس شرکت کرده بودند در حاشیه این نشست ها با مقامات فوتبالی جهان و آسیا در خصوص وضعیت فوتبال افغانستان دیدار و صحبت کرده اند.

یوسف کارگر سرپرست فدراسیون فوتبال افغانستان ضمن تبریکی به اینفانتینو بخاطر انتخابش به عنوان رئیس فیفا از وی بخاطر برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال و مشلات مالی فدراسیون درخواست کمک کرده است که ظاهرن رئیس فیفا نیز برای حل این مشکلات به سرپرست فدراسیون فوتبال وعده داده است.

در این دیدارها سرپرست فدراسیون فتبال افغانستان پیشنهاداتی را برای مقام‌های فدراسیون‌های فتبال کویت، قطر و اردن نیز ارایه کرده است که زمینه همکاری های فدراسیون فوتبال افغانستان با این کشورها ادامه داشته باشد.

کارگر و شهاب در حالی در نشست سالانه فیفا شرکت کرده اند که تا کنون وظیفه رئیس و سکرترجنرال فدراسیون فوتبال از سوی دادستانی افغانستان به حالت تعلیق است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала