مواظبت از شهروندان قطر در خارج

© AP Photo / Gregorio Borgiaشهروندان قطر در خارج تحت تجاوز قرار می گیرند
شهروندان قطر در خارج تحت تجاوز قرار می گیرند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
قطر از شهروندان خود خواست تا از خرید تکت خطوط هوائی کشورهای همسایه خودداری کنند.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت امور خارجه قطر به شهروندان خود توصیه کرده است تا از خرید تکت خطوط هوایی کشورهای همسایه پرهیز کنند.

قطر - اسپوتنیک افغانستان
عربستان سعودی شهروندان قطر را از ورود به مسجدالحرام منع کرد

وزارت امور خارجه قطر به تمام شهروندان این کشور که برای تعطیلات از قطر خارج می‌شوند توصیه کرده است که از خرید تکت کمپنی های هوانوردی کشور های همسایه که این کشور را تحریم کرده‌اند، از جمله امارات متحده عربی، خودداری نموده و از برقراری ارتباط با شهروندان این کشورها و به اشتراک گذاشتن نقطه نظر سیاسی خود با آنها و بردن طلا با خود پرهیز کنند.
در بیانیه این وزارت آمده است: دپارتمانت امور کنسولی وزارت امور خارجه قطر توصیه می کند که از خریدن تکت طیاره کمپنی های هوانوردی کشور های همسایه که قطر را تحریم کرده‌اند از طریق اینترنت پرهیز کنید. این دپارتمانت به شهروندان توصیه می‌کند تا از همراه داشتن طلا و دیگر وسائل گرانقیمت و از ارتباط با شهروندان این کشورها و به اشتراک گذاشتن سیاست قطر پرهیز نمایند.
قطرسفیر جدید برای افغانستان تعیین کرد - اسپوتنیک افغانستان
قطر سفیر جدید برای افغانستان تعیین کرد

وزارت خارجه قطر از شهروندانش خواست تا در صورتی که با خانواده سفر می‌کنند مبالغ زیادی از پول را نزد یک نفر نگهداری نکرده، بلکه آن را میان همه اعضای خانواده توزیع کند.
این وزارت همچنین به اتباع قطر یادآور شد که اگر میزان پول نقدی که همراه دارند بیش از ده هزار یورو یا دالر می‌باشد، باید به گمرک کشوری که به آن وارد می‌شوند، اطلاع دهند.
علاوه بر این، وزارت امور خارجه قطر توجه زنان این کشور را به این موضوع جلب نمود که باید نقاب خود را در کشورهایی که پوشاندن صورت در آنها ممنوع است بردارند،.
وزارت امور خارجه همچنین به مسافرین ایالات متحده توصیه کرد اطمینان حاصل کنند که در کمپیوتر هایشان هیچ اطلاعاتی وجود ندارد که با قوانین ایالات متحده تناقض داشته باشد. در عین حال این وزارت اشاره کرد که نیروهای امنیتی کشورهای میزبان حق بررسی امکان را بدون اخذ اجازه از مقامات رسمی ندارند و در صورتی که کسی از آنها مدرک بخواهد، باید ابتدا از موقعیت رسمی این افراد مطلع شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала