هشدار جدی حزب الله لبنان به ترامپ

© AFP 2023 / StringerГенсек движения "Хезболла" Хасан Насрулла
Генсек движения Хезболла Хасан Насрулла - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
حسن نصرالله، دبیر کل " حزب الله" هشدار داد که دونالد ترامپ، رئیس جمهور کنونی امریکا در صورت جنگ با ایران هرگز در انتخابات آینده ایالات متحده برنده نخواهد شد.

 به گزارش اسپوتنیک، سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب‌الله لبنان در سخنرانی خود به مناسب روز جهانی بیت المقدس "اورشلیم" اعلام کرد: اگر جنگ علیه ایران رخ دهد قیمت‌ نفت نجومی خواهد شد و ترامپ انتخابات ریاست جمهوری بعدی امریکا را خواهد باخت.
به نفع ترامپ است که کشورهای عربی خلیج فارس را از ایران بترساند، زیرا به همین دلیل از آنها پول می گیرد.‎ علامت‌های موجود نشان می دهد که فرضیه جنگ علیه ایران تضعیف شده است و ترامپ به این موضوع اشاره کرده است زیرا جنگ خسارت‌های مالی و تلفات جانی زیادی خواهد داشت.‎
اولویت ترامپ جنگ اقتصادی علیه ایران و دیگر کشورها است. دلیل دیگری که عدم وقوع جنگ علیه ایران را نشان می دهد نشست‌های شتابزده سران عرب و بیانیه‌های صادر شده از این نشست‌ها است. دبیر کل حزب‌الله تاکید کرد: اوضاع اقتصادی امریکا به گونه ای است که تحمل افزایش بهای نفت را ندارد.
نصرالله گفت که ترامپ به خوبی می‌داند در صورت وقوع جنگ در منطقه، قیمت هر بشکه نفت به 200 یا 300 دالر خواهد رسید و در انتخابات ریاست جمهوری 2020 شکست خواهد خورد. ایران هرگز آغازگر جنگ نخواهد بود و امریکا باید همه جوانب جنگ را بسنجد.
او گفت: ترامپ بداند که جنگ علیه ایران در مرزهای ایران باقی نخواهد ماند و او باید درک کند که کل منطقه شعله ور خواهد شد و همه نیروهای امریکایی و منافع امریکا در منطقه نابود خواهند شد و همه کسانی که توطئه کردند و در رأس آنها اسرائیل و سعودی بهای آن را خواهند پرداخت.‎

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала